SOCIAL MEDIA

13. kesäkuuta 2016

HULLUNA ESSENCEEN...

...Vai pitäiskö sanoa Essencen huulituotteisiin näistä kuvista päätellen? Anyway kuulin kyseisen merkin meikeistä ensimmäistä kertaa viime kesänä ja nyt vuoden jälkeen oon kiikuttanut yhtä jos toista putelia ja purnukkaa kassan kautta kotiin, edellisen kerran pari viikkoa sitten. Ainakin tässä tapauksessa halvalla voi saada hyvää ja seuraavaksi pääsettekin kurkkaamaan mun pieneen Essence kokelmaan ja kuulemaan mielipiteitä näistä tuotteista.essence1
essence2
Kynsilakkoja multa löytyy nelisen kappaletta: korallinpunainen, harmaa, heleä vaaleanpunainen ja tuo nude. Kynnet on ollut nyt suunnilleen viikon lakattuna tolla nudella ja näyttää vieläkin suht siisteiltä, vaikkakin lakasta on lohkeillut palasia sieltä täältä. Ainut mistä en pahemmin tykkää on toi vaaleanpunainen, joka jostain kuivuu tosi hitaasti ja tahmaa joka paikan toisin kuin noi muut kolme.
essence3
Näistä kolmesta oli kaks hittiä ja yks huti! Peitevoide on mulla jokapäiväisessä käytössä ja jos sitä pitäis kuvailla parilla adjektiivilla niin ne olis peittävä ja riittoisa. Yhtenä miinuksena pakko sanoa se, että toi kuivuu kasvoille tosi nopeasti eli levityksen kanssa saa olla aika rivakka. Kulmageeliä oon ehtinyt testailla vasta pari kertaa ja se on osottautunut myös aika kivaksi. Jos sulla on laiska päivä etkä jaksa meikata kulmia niin toi menee helposti yksinäänkin, sillä se antaa itsessään jo niin paljon väriä. Viimeisenä eyeliner, joka lähti heräteostoksena mukaan ja josta en tykkää yhtään. Mä oon muutenkin edelleen peukalo keskellä kämmentä silmiä meikatessa, mutta tuntuu, että tolla mä saan aikaan vielä enemmän sotkua. Tästä lähtien pysyttelen vaan niissä tussi- tai nestemäisissä rajauskynissä.
essence4
Tämä puuteri on saanut vakiopaikan mun meikkipussista mattaisen lopputuloksen ja kestävyyden ansiosta. Meikki pysyy tosi kivasti paikallaan ja iltapäivällä peiliin katsoessa naama ei kiillä ollenkaan nin pahasti kuin olisi mahdollista.
essence5
Ei oo varmaan vaikee arvata mitkä on mun ehdottomia lemppareita näistä meikeistä? Näihin huultenrajauskyniin ihastuin silloin viime kesänä ja nykyään joka päivä huulilta löytyy jotain sävyä. Eihän nää kaiken maailman syömisiä ja juomisia kestä, joten päivän mittaan saa olla vähän korjailemassa, mutta eipä se mua haittaa ja muuta huonoa sanottavaa mulla ei näistä edes ole. Vahva suositus siis täältä!
essence8
essence7 Huulipunista ja tosta yhdestä mattahuulikiillosta voisin selostaa samat lorut kuin noista huultenrajauskynistäkin, mutta jätetään ne sikseen ja todetaan vaan, että näiden tuotteiden ansiosta tästä tytöstä, joka ei vielä vuosi sitten käyttänyt ikinä mitään muuta kuin huulirasvaa on kuoriutunut aikamoinen huulipunaharakka.

Luulen, että kukaan siellä ruudun toisella puolella ei oo voinut välttyä näiltä meikeiltä, joten en kysy ootko sä kuullut näistä vaan kerro sen sijaan mitkä on sun lempparituotteet? :-)

2 kommenttia :

  1. Itse olen todennut kyseisen merkin kynsilakat toimiviksi, ne kuivuvat nopeasti ja ovat yleensä todella runsas pigmenttisiä! :) Pitääkin seuraavalla kerralla kaupassa käydessä tutkailla vähän tarkemmin noita huultenrajauskyniä, ihanan sävyisiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep samaa mieltä, mulla taitaa olla tosta yhestä kynsilakasta joku maanantaikappale... Ja todellakin kannattaa, noi on ihan lemppareita!❤

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.