SOCIAL MEDIA

18. kesäkuuta 2016

ALKUKESÄ VIA PHONE

inkap_1
1. Kesän ekat grillailut taidettiin suorittaa toukokuussa ja mulla onkin ehtinyt tulla jo ikävä kaikkia grillisafkoja, onneks ens viikolla pääsee taas herkuttelemaan! 2. Ihanat kirsikkapuut myöskin toukokuussa, joiden lomassa saatiin tallennettua ihan kivoja otoksia. 3. Käytiin moikkaamassa söpöjä eläimiä kotieläinpihalla, alpakat ja pienet karitsat oli mun ehdottomia suosikkeja. 4. Uutta tukkaa ja vihdoinkin oma väri päässä. Harmiksi aurinko on vaalentanut mun hiuksia niin paljon, ettei ne enää näytä tolta.
inkap_2
1. Muutaman päivän mä oon ehtinyt viettää myös rannalla makoillen ja hankkinut itselleni pienet rusketusrajat. 2. Eväät kohdillaan, olis varmasti kelvannut muillekin, sillä yks poika tuli jopa kysymään liikeniskö meiltä hänelle yks palanen :-D 3. Ihania kukkia. 4. Mä ja mun bloggaajakamu Mirella, jonka kanssa on tullut otettua yhdet jos toisetkin asukuvat. Ihanaa, kun on joku jolla on samat kiinnostuksen kohteet ja jonka kanssa klikkasi jo alusta asti niin hyvin, vaikkei olla kauaa tunnettukaan.
inkap_4
1. Onnelliset vastavalmistuneet media-assistentit. 2. Farkut on saanut siirtyä syrjään rennompien pöksyjen tieltä ja nää on yhdet tämän hetken lemppareista. 3. Jätskillä satamassa. 4. Tätä pikkukaveria ei myöskään pidä unohtaa. Voitteko kuvitella, että Mustis on ollut kohta vuoden ajan osa mun jokaista päivää, vastahan mä hänet hankin?!
inkap_3
1. Throwbackkia kesäkuun alkuun ja Ylexpopin bloggaajapäivään. 2. Best burgers in town, trust me. 3. Pressitilaisuus ja artistit rivissä. 4. Tungevaagin & Raabanin fiilistelyä loppuillasta.
inkap_5
1. Mitä oiskaan puhelinkatsaus ilman perinteistä selfietä? 2. Yks vähän erilaisempi otos viimeisimmästä asukuvauksista. Ois kiva kokeilla ottaa joskus vähän sporttisempiakin kuvia niiden perus pönötysten rinnalle. 3. Jos noi edelliset burgerit oli Lahen parhaat niin voin sanoa, että nää menee mun mielestä heittämällä niiden ohi. Tosin ranskalaiset jäi vielä kakkoseksi verrattuna noihin bataattiranuihin. 4. Sneak peekkia Biancaneven bloggaajaillasta, josta tuun ehkä kirjottelemaan myöhemmin lisää.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.