SOCIAL MEDIA

18. toukokuuta 2016

UUTTA HIUKSISSA

Tää mimmi istahti eilen yli vuoden tauon jälkeen kampaajan penkkiin ja voin sanoa mun sekä kampaajan puolesta, että oli jo aikakin. Alkutilanne oli jäätävä juurikasvu, tumman ruskean värin jämät edellisen kampaajakäynnin jäljiltä sekä auringonvaalentamat ja kuivat latvat. Niistä napsastiinkin ainakin 10cm kuivaa hiusta pois ja ilme näytti heti paljon terveemmältä ja ryhdikkäämmältä. Perimmäinen ajatus miks mä kampaajalle menin oli kuitenkin se, että halusin mun oman värin takaisin. Yleensä kun mä oon käynyt kampaajalla oon vetässyt koko pään jollain tummalla ruskealla ja kärsinyt jo hetken päästä siitä kuuluisasta juurikasvusta. Nyt ei mentykään tolla tutulla kaavalla vaan lähdettiin ensin raidoittamalla vaalentamaan ja sen jälkeen tähän reuhkaan lätkästiin joku kylmä sävyte päälle. Mites sit toi lopputulos? Jollain tapaa harmahtavan kylmä ruskea, joka menee tosi nätisti yksiin mun oman värin kanssa. Tää on niin ihana, että koko ajan tekee mieli hypistellä. Ostin myös hopean colormaskin, jolla saan sävyä ylläpidettyä, mutta rehellisesti sanottuna mua hirvittää miten onnistun sen kanssa. No katotaan miten käy, tällä hetkellä en kuitenkaan voisi olla tyytyväisempi!
hiukset1
hiukset2
hiukset3

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.