SOCIAL MEDIA

16. toukokuuta 2016

SPRING SHOPPING HAUL

Millonkohan viimeksi mun blogissa on nähty ostostenesittelyä? Jep, en mäkään muista, mutta nyt siihen tulee muutos ja pääsette kurkkaamaan mitä juttuja oonkaan kevään aikana haalinut vaatekaappiin.
ostokset1
Oon ollut hulluna kukkakuosiin viimeiset pari vuotta eikä loppua näy. Tallinnan reissulla bongasin Bershkasta tän t-paidan ja tykästyin heti tohon selänleikkaukseen. Ihana peruspaita kumminkin jollain jujulla varustettuna. Hintaa en enää muista, mutta veikkaan jotain 10 euron luokkaa.
ostokset4
Tämän kevään bomberhuuma ei oo munkaan kohdalla mennyt ohi vaan halusin etsiä mun vaalean takin kaveriksi jonkun vähän tummemman version ja extemporena päädyin tähän oliivinvihreään. Luulin, että toi väri ei sopis mulle yhtään, mutta se näyttikin yllättävän kivalta ja onkin yks tän hetken käytetyimmistä takeista. Kyseinen rotsi on Stradivariuksesta ja maksoi n. 30€.
ostokset7
Sit ollaankin jo ihan kesätunnelmissa bikinien ja shortsien kera. Tollasta bikiniyläosaa mä taisin kattoa BikBokin mallistosta jo aikasemminkin, mutta samantyylinen löyty New Yorkerista kympillä. Ei ehkä se eka valinta, jos tarkotuksena on ottaa rusketusta pintaan, mutta muuten ihan tosi tosi nätti. Shortseissa tykästyin mokkapintaisuuteen ja siroon kuviointiin lahkeissa ja nämä löytyi samaisesta paikasta samaan hintaan.
ostokset3
Hetki sitten tehdyllä Helsingin visiitillä pyörähdettiin nopeesti Zarassa ja eihän sieltä nyt voinut tyhjin käsin poistua. Toi paita on sellasta liukasta, vähän urheilukankaan tuntusta matskua ja toi malli miellyttää kovasti mun silmää. Hintaa tälläkin oli kympin verran.
ostokset5
Viimeinkin tämän tytön kaapista löytyy trenssitakki, oli jo aikakin. Tää on ostettu Onlysta, mutta mä sain tämän lahjaksi enkä vois tyytyväisempi olla, kattokaa nyt sitä!
ostokset6
Näistä oli ihan mahdoton saada parempaa kuvaa, mutta kyseessä on ehdottomasti mun lempparihousut tällä hetkellä. Oottakaa vaan, että saan otatettua asukuvia näiden kanssa! Vaaleat on culottes-malliset ja mustat taas täyspitkät, molemmat just niitä sellasia liehulahkeisia. Mustat löytyi Hennesiltä parillakympillä ja vaaleat Pull&Bearista n.25 eurolla.
ostokset2
Viimeisenä kirppislöytö viime viikolta, jonka bongasin ihan puolivahingossa. Olin pyöritellyt mielessä vekkihameen ostoa ihan kaupasta, mutta nyt jouduin maksamaan tästä vaan euron ja oli muuten ihan nappiostos!

Mitä tykkäsitte ostoksista, löytykö lemppareita? :-)

6 kommenttia :

  1. Ihan sikamakee toi kukkapaita! :) Mie muuten liityin lukemaan tät siun blogiin, on niin kivoja kuvia ja vaikutit muutenkin niin mukavalta tyypiltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! :-) Kiitti vielä sulle, kun lähit mun opinnäytetyöhön mukaan ja jos tarviit joskus asuja varten tai muuten vaan valokuvaajaa niin mulle voi aina hihkasta!

      Poista
  2. Tosi kivoja ostoksia :) Tykkään noista molemmista takeista, itelläkin on bombertakki hankintalistalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toivottavasti säkin löydät mieleisen bomberin :-)

      Poista
  3. Aivan ihania vaatteita kaikki!! Varsinkin toi bikinien yläosa, pakko itsekin ostaa jos tulee joskus vastaan!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Se on kyl tosi kiva, bikbokilta ja new yorkerista pitäs ainakin löytyä noita :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.