SOCIAL MEDIA

22. toukokuuta 2016

LEMPPARIPÖKSYT IN ACTION

Vihdoinkin pääsette näkemään mun lempparihousut tai pitäiskö sanoa entiset lempparihousut in action. Ja miksikö entiset lempparihousut? No noi pirulaiset meni ja repes toisesta lahkeesta mun pyöräillessä. Note to self: älä enää ikinä pyöräile leveälahkeiset housut jalassa. Oon vähän kahden vaiheilla, että pitäskö mun ostaa uudet vai pokkana käyttää noita rikkinäisinä toivoen, että kukaan ei huomaa sitä repaleista lahjetta. Jos haluaisin ihan villiks heittäytyä niin voisin yrittää ommella sen kuntoon, mutta en usko että siitä seurais mitään hyvää. Tää postaus meni näköjään ihan kokonaan pelkäksi housupohdinnaksi niin kertokaapa iskeekö teihin tälläset pöksyt? Mä en haluis enää muunlaisia käyttääkään ja farkut on joutunut väistymään rennompien alaosien tieltä!
blogi1
blogi6
blogi2
bomberjacket stradivarius top bikbok pants h&m backpack ebay shoes converse

4 kommenttia :

  1. Söpöt letit :) Katoin eka että toi alaosa oli maksihame mutta kyseessä onkin ilmeisesti housut hah, kivat ne on silti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo ei ehkä erotu ihan edukseen näissä kuvissa, mutta housut ne on. Mulla on onneks vielä toisetki asukuvat varastossa näitten samojen housujen kanssa, jos niistä sais vähän enemmän selkoa :-D Mut kiitos!!

      Poista
  2. Toi bomber on kyllä ihana ja samoin letit, sopii sulle!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.