SOCIAL MEDIA

26. toukokuuta 2016

KUULUMISET AJANTASALLE

Nyt pääsee tää uus tukkakin ensimmäistä kertaa ihan asukuviin asti. Huomaatteko eron verrattuna vaikka noihin edellisen postausten kuviin? Asusta ja hiuksista ei tällä kertaa sen enempää nimittäin tänään mä haluisin vaan jutella. Kertoa mitä mulle kuuluu, mitä oon viime päivinä puuhaillut ja jos innostaa niin heittäkää tekin kommenttia millasilla fiiliksillä ootte.

No mitä mun elämään tällä hetkellä sitten kuuluu? No ensinnäkin mä valmistun ensi viikolla media-assistentiksi ja sen jälkeen starttaakin kesäloma ja välivuosi. Tosta voittekin päätellä, että koulupaikkaa ei tällä kertaa napsahtanut, mutta mä olin onneksi jo varautunut siihen ja onpahan lisää aikaa miettii muitakin vaihtoehtoja. Siinä ehkä ne suurimmat jutut, mutta noiden lisäksi musta on kuoriutunut varsin aktiivinen kirppisharakka, oon valokuvannut enemmän kuin monena viime kuukautena yhteensä, tutustunut uusiin ihmisiin, suunnitellut tulevaa kesää ja nauttinut ihanista keleistä, syönyt ihan liikaa ulkona, inspiroitunut pukeutumisesta, onnistunut kääntämään unirytmin ihan vinksinvonksin, pyöräillyt monia, monia kilometrejä ja innostunut ihan pikkusen treenailemaan kotona. Elämä on just nyt aika kivaa.
asukuvat1
asukuvat4
asukuvat3
asukuvat2
dress House of Brandon* denimjacket & bag 2hand shoes seppälä earrings glitter

*Saatu yhteistyössä.

2 kommenttia :

  1. Sun blogi ja etenkin kuvat on kyllä kehittyny huimasti eteenpäin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää kiitos paljon<3 Et oikeesti tiiäkkään kuinka iloseks sait mut tällä kommentilla! Just ku yrittää koko ajan kehittyä ja parantaa omaa tekemistään nii tosi kiva, et se välittyy toisellekki puolelle ruutua :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.