SOCIAL MEDIA

28. toukokuuta 2016

KESÄN ÄMPÄRILISTA

Taisin sanoa joku aika sitten mun hyvälle ystävälle, että jätän tänä kesänä tälläsen ämpärilistan tekemisen sikseen ihan vaan sen takia ettei tuu paineita tai pettymyksiä kesän lopussa, jos yli puolet näistä jääkin suorittamatta. Toisaalta eihän mun oo mikään pakko toteuttaa kaikkia, nää on vaan juttuja mitä mä haluaisin tehä. Ja toiseksi listojen tekeminen on kivaa, joten eiköhän lähetä tsekkaamaan mitä mun summer bucket list pitää sisällään.
blogi1
Haluan käydä festareilla. Viime vuonna tehty reissu Ruisrockiin jäi niin kovasti mieleen ettei se varmasti jäänyt mun ensimmäiseksi ja viimeiseksi festarikokemukseksi vaan myös tänä vuonna olisi tarkoitus ottaa nokka kohti Ruissaloa. Sen lisäksi kesällä olisi kiva päästä kuuntelemaan livemusiikkia muuallakin kuin festareilla.

Muhun on puhjennut ihan uudenlainen valokuvausinto, joten haluan ottaa paljon kuvia ja kehittää itseäni valokuvaajana. Nyt kun oon löytänyt ympärilleni muutaman ihmisen kenellä on samat kiinnostuksen kohteet niin voisin veikata, että kesällä tulee napsittua aika kivoja otoksia. Suunnittelen myös jonkun pikkukameran ostoa, jolla olisi näppärämpi kuvata videoita kuin tolla isolla möhkäleellä.

Mun kesään on aina kuulunut reissut. Oli ne sitten päivän tai parin mittasia, Suomen sisällä tai vaikka Virossa niin mä oon valmis lähtöön. Tänä kesänä haluan käydä ennaltaan mulle tuntemattomissa kaupungeissa ja just eilen suunniteltiin mun ystävän kanssa yhtä minireissua, josta oon nyt jo niin innoissani! Terkkuja vaan Hellen, jos luet tätä ;-)
blogi2
Haluan valvoa yhden kokonaisen yön nähden illalla auringonlaskun ja aamulla sen nousun. Tätä on yritetty joka kesä vielä kertaakaan onnistumatta, mut kuinka ihanaa olis vaan pyöräillä ympäri kaupunkia hyvän ystävän kanssa ja tunnustella sitä kesäyön fiilistä.

Grillaus ja marjat kuuluu myös kesään, joten toivon, että niitä herkkuja saisi syödä kyllästymiseen asti. Kotikotona on ihan parasta, kun välillä istutaan pitkään terassilla grillailun merkeissä ja pöytä notkuu vaikka mistä herkuista.

Nukkuminen teltassa, hengailu riippumatossa tai mökkeily edes kerran olisi myös tosi kivoja juttuja toteutettavaksi. Telttailemaan tuskin pääsen omaa pihaa pidemmäksi, riippumattoa meillä ei oo eikä myöskään mökkiä, joten saa nähdä tuleeko näistä mitään toteutettua :-D
blogi3
En muista milloin viimeksi oon käynyt huvipuistolaitteiden pyörityksessä, oiskohan ollut ysiluokan luokkaretkellä? Siitä on kuitenkin ihan liian kauan aikaa, joten päivä Linnanmäellä tai Särkänniemessä kuuloistaisi enemmän kuin hyvältä. Jos tää arkajalka enää uskaltaa mihinkään laitteisiin...

Seuraavaks tää perinteinen: haluan viettää aikaa rakkaiden kanssa ja tähän lukeutuu niin perhe, poikaystävä, vanhemmat sekä uudemmat ystävät ja tuttavuudet. 

Haluan nauttia ja löytää jokaisesta päivästä jotain hyvää. Sadepäivinä voi hyvällä omalla tunnolla laittaa Netflixin pyörimään ja lakata vaikka kynsiä ja kun aurinko paistaa en halua tuhlata aikaa sisällä vaan lähteä vaikka rannalle tai puistoon piknikille.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.