SOCIAL MEDIA

15. huhtikuuta 2016

EBAY OSTOKSIA

Moikka kaikille, arvatkaas kuka on päässyt taas vähän liiankin hyvin Ebayn ihmeellisen maailman ja sen helppouden makuun? Jep, yks käsi nousee tällä puolen ruutua. En mä ihan hirveitä kasoja niitä kiinapaketteja ole haalinut, mutta Ebay ja PayPalilla maksaminen voi koitua siinä mielessä kohtalokkaaksi, ettei sun tarvitse erikseen räpeltää nettipankkitunnuksien kanssa vaan saat helposti pelkästään sisäänkirjautumistunnuksilla klikattua tavaraa kotiin. Mulla tää on onneksi vielä pysynyt aisoissa nimittäin pelkästään onnistuneita juttuja on tippunut postiluukusta ja nyt haluankin esitellä nämä teille.
ebayostokset3
Ensimmäisenä nämä söpöt karvaiset avaimenperät. Mä katselin näitä jo Suomessakin kaupoissa ja jätin ne harmiksi hyllyille roikkumaan, mutta mun onneksi näitä löytyi myös Ebaysta. Avaimet löytyy laukun pohjalta helposti ton valkoisen värin ansiosta ja harmaan kiinnitin koristamaan yhtä mun lempparilaukkua. Mun mieleen noi ois saanut olla ehkä hiukan isompia, mutta pikkulaukuissa menee noinkin.
ebayostokset7
Näistä huulipunista kuulin yhdeltä mun kaverilta ja näyttipä jotkut Youtuben meikkigurutkin hehkuttavan näitä, joten tilasin pari ihan testimielessä. Sävyt on vähän vääristyneitä kuvassa, toinen on oikeasti paljon tummempi ja toinen ei ole noin pinkki. Nää on siis vedenkestäviä, mattasia huulipunia ja mun mielestä ihan ok, uusintatilausta tuskin tuun kuitenkaan tekemään.
ebayostokset4
ebayostokset5
Vanha korupuu sai jatkaa elämäänsä äidin hoivissa, kun tämä löysi tiensä mun luo. Tää on yksinkertaisen kaunis ja ne korut, jotka ei mahdu roikkumaan saa näppärästi laitettua tohon alustalle. Tykkään x 100!
ebayostokset6
Laatikoissa pyörivät huulipunat ja muut meikit on vihdoinkin järjestyksessä, kun tilaukseen lähti myös tämä makeup organizer. Miksi mä olin tänkin hankinnassa niin myöhässä, sillä onhan tää ihan pirun kätevä!
ebayostokset8
Viimeisenä tyynyliinat, joiden suhteen olin vähän epäileväinen, mutta yllätyin positiivisesti. Noi on tosi kestävän tuntuista matskua, just sopivan kokoiset ja mätsää hyvin mun mattoon, jonka tuutte näkemään seuraavissa sisustuspostauksissa ;-)

4 kommenttia :

  1. Oi vitsi noi "karvapallot" on ihania :) !! Oon ettinyt tuollaisia pitkään itsekin :D Ja noi tyynyliinat on kyllä myös kauniit :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, mäkin tykkään molemmista tosi paljon! :-)

      Poista
  2. Ihana tuo korupuu! Vois olla mullekkin sopiva tommonen, koska ois niin näppärä saaha siihen alaski tavataa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on kyl tosi kiva, ku ei oo pakko laittaa kaikkia roikkumaan :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.