SOCIAL MEDIA

28. huhtikuuta 2016

BOMBER

Yli viikko hurahtanut ilman blogihommia ja mulla onkin ollut jo ikävä tätä hommaa. Päivät on kulunut opinnäytetyön ja pääsykoehommien kanssa ja varsinkin ensimmäiseen noista oon yllättävän tyytyväinen. Tuun varmasti linkittämään valmiin tuotoksen tänne niin pääsette näkemään millasia juttuja oon päässyt tekemään. Maanantaina olin kuvaamassa Mirellan kanssa mun opparia ja tänään treffattiin uudestaan ihan vaan asukuvailujen merkeissä. Tosi kiva, että vihdoinkin on löytyny se vakkariasukuvaaja, jonka kanssa on heti jotain yhteistä ja voi höpötellä blogijuttuja.
Eilen pyörähdettiin minireissulla Tallinnassa ja toi takki on uusi löytö sieltä. En ois vielä hetki sitten voinu kuvitella päälleni armeijanvihreää bombertakkia, mutta siinä se nyt komeilee ja näyttää ainakin mun mielestä tosi kivalle. Vai mitä mieltä te ootte? :-)
bomber2
bomber3
bomber1
bomberjacket stradivarius shirt & jeans bikbok shoes converse backpack ebay watch sekonda


Kuvat: Mirella Räsänen

2 kommenttia :

  1. Superkiva takki kyllä, sopii sulle hyvin :-) Ja kauniita kuvia!!

    http://mypartofworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos superisti!❤ Toi takki oli kyllä yks parhaimmista ostoksista pitkään aikaan!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.