SOCIAL MEDIA

30. huhtikuuta 2016

18X JATKA LAUSETTA

En ymmärrä... miks tajusin ladata Lightroomin kokeiluversion vasta nyt, vaikka oon kuullut siitä niin paljon hyvää. Pelottaa jo miten tuun pärjäämään kun tää loppuu, en haluu palata enää niiden ilmaisohjelmien pariin.

Seuraavaksi ajattelin... katsoa yhden jakson Orphan Blackia ja ryhtyä meikki- ja hiustenlaittohommiin illan vappuhulinoita varten.

Viime aikoina... oon ollut tavallista iloisempi, nauttinut arjen pienistä jutuista ja koittanut ajatella positiivisesti sekä saanut motivaatiopuuskan niitä juttuja kohtaan missä haluan olla hyvä.

En osaa päättää... mitä laitan tänään päälle. Mun vaatekaappi on jo niin valmiina lämpimiin päiviin, ettei tälläiset sadepäivät oikein nappaa. Haluisin kovasti laittaa mun mustat liehuhousut, mut tuleekohan niissä liian kylmä?
Noloa myöntää, mutta... musta on tullut jonkin asteen myöhästelijä tai en tiedä voiko tätä nyt ihan myöhästelyksi kutsua. Ennen mulle saattoi jäädä aamulla parikymmentä minuuttiakin luppoaikaa, mutta nykyään kulutan kaikki ne minuutit itseni laittamiseen ja silti juoksen ovesta ulos kengät hädin tuskin jalassa.


Viikko sitten... kävin elämäni ensimmäistä kertaa teatterissa tsekkaamassa esityksen, jossa mun hyvä ystävä oli näyttelemässä. Tykkäsin kovasti ja ei varmasti jäänyt tämän tytön viimeiseksi teatterikäynniksi, ihanaa vaihtelua leffoille!

Kaikista pahinta on... käydä kaupassa ilman, että on suunnitellut mitä ostaa. Mulle käy näin liiankin usein ja päädyn heittelemään koriin vähän kaikkea sekalaista. Kotiin tullessa huomaan ettei sitä tullutkaan ostettua oikein mitään järkevää ja seuraavana päivänä pitää lähteä taas uudelle reissulle.

Muistan ikuisesti... kun muutin 15-vuotiaana omaan asuntoon, se oli samalla tosi siistiä ja pelottavaa.

Salainen taitoni on... kielen kääntäminen sivuttain ja kielellä osuminen nenään, nää menee kyllä ennemminkin turhista taidoista. 

Jos saisin yhden toiveen, se olisi... matka ulkomaille hyvässä seurassa. Oon kehittänyt itselleni jostain syystä pakkomielteen Kroatista, joten sinne on ehdottomasti joskus päästävä.

Minulla on pakkomielle... no siihen Kroatiaan ja siisteyteen ja järjestelyyn mun kodissa. Tavaroiden pitää olla just niille tarkoitetuilla paikoilla eikä levällään ympäri kämppää.

Päivän paras juttu on... kun sain sovittua tältä päivältä peruuntuneet kuvaukset jo ensi tiistaille ja koti-illan tilalle tulikin muita suunnitelmia.
4
Söin tänään... perus aamupalasetin eli paahtoleipää, jogurttia ja banaanin sekä mun pari päivää sitten vääntämää pizzaa, jonka reseptin jaoin joku aika sitten täällä.

Ärsyttävintä on... kun netti katkeaa kesken postauksen tai muun tärkeän jutun teon kesken. Mulla on ollut pidemmän aikaa ongelmia netin kanssa, mutta en oo vieläkään saanut aikaseksi selvittää mistä ne johtuu.

Tekisi mieli... avata karkkipussi, jonka ostin laivalta tuliaiseksi äidille. Mä oon niin herkkuhiiri kuin olla ja voi, mutta ehkä mä tällä kertaa hillitsen itseni.

Minusta on söpöä... kun mun kissa maiskuttaa ja lipoo huuliaan nukkuessaan, näki varmaan unta jostain lintupaistista, haha :-D

Hävetti... Mä en ihan oikeesti keksi tähän kohtaan mitään. Itsensä nolaaminen on kyllä tuttua hommaa, mutta just nyt ei tuu mitään tapausta mieleen.

Olenko ainoa jonka mielestä... suihkussa käyminen on niin ärsyttävää, että yritän pitkittää sinne menoa viimeiseen asti? Eiks vois aina vaan pysyä puhtaana niin vois käyttää sen shampoiden ja saippuiden kanssa läträämiseen käytettävän ajan johonkin muuhun.

2 kommenttia :

  1. Tää oli superkiva lukee! :D Ja ei, et todellakaan oo ainoa jotaärsyttää suihkussa käynti. Mä kyl tykkään siitä vaiheesta, jonka oon siellä veden alla, mutta sinne lähteminenosaa olla ihan uskomattoman vaikeeta. Olis niin paljon muitakin juttuja tehtävänä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Ja joo kyllä siellä veden alla vois seistä vaikka kuinka kauan, mut sinne lähteminen ja shampoilla läträäminen onki asia erikseen...:-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.