SOCIAL MEDIA

30. maaliskuuta 2016

YHDEN PÄIVÄN KAUNEUDENHOITOTUOTTEET

Mä oon aina pitänyt itseäni sellasena tyttönä joka ei ihan hirveästi käytä kosmetiikkaa, mutta Mariannen ja Janinan postausten innoittamana päätin mäkin laskea kuinka montaa tuotetta sitä tuleekaan päivittäin käytettyä ja lopputulos oli aika yllättävä. Toki mä en pese hiuksia joka päivä tai edes meikkaa, mutta tässä tulee eilisen päivän saldo.
dailybeauty
+10 tuotetta. Makeup Revolutionin contourpaletti, Isadoran peiteväri- ja luomiväripaletti, Essence mattapuuteri, Lumenen CC-voide ja ripsiväri, The Body Shopin kulmaväri, Lorealin kulmageeli ja Carmexin huulirasva.
dailybeauty2
+5 tuotetta. Aussien shampoo ja hoitoaine, Estelle & Thild suihkugeeli, Lorealin hiusöljy sekä Syossin hiuslakka.
dailybeauty3
+7 tuotetta. Garnierin puhdistusvaahto sekä kasvovesi, Nivean kosteusvoide ja After Shave Balm, jota käytän primerina, Rexona deodorantti, Marc Jacobsin Daisy hajuvesi ja Almondin käsi- ja vartalorasva.

Päivän aikana yhteensä siis 22 tuotetta. Jonkun korvaan se ei ehkä kuulosta paljolta, mutta mulle se on, enhän mä ennen tämän postauksen tekoa edes miettinyt koko asiaa. Jos joku tuote kiinnostelee enemmän niin kerron mielelläni lisää kommenttiboksin puolella. Ootteko te laskenut monella kauneustuotteella läträätte päivittäin? Kommentoikaa ihmeessä, olisi tosi mielenkiintoista kuulla!

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.