SOCIAL MEDIA

23. maaliskuuta 2016

SISUSTUSHAAVEITA

Kevään tullen varmaan lähes jokaisella tulee hinku uudistaa vaatekaappia tai kodin sisustusta ja voi kumpa tietäisitte kuinka suuri sisustuskärpänen muhun on iskenyt. Tarkotuksena olisi muuttaa tän kotikolon sisustusta mustavalkoisempaan suuntaan ja eri värisillä yksityiskohdilla maustettuna. Allaolevasta kollaasista löytyy vaan ne ekana mieleen tulleet jutut, jotka huolisin tänne ihan mielelläni, vaikka kaikkiahan tänne ei ole edes mahdollista hankkia, mutta jos sitten viimeistään seuraavaan kämppään. Ja ainahan saa haaveilla vai mitä?
SisustusunelmiaListalla numero ykkösenä on Ikean mustavalkoinen matto, josta oon kehitellyt itelleni jonkinlaisen pakkomielteen. Niin kivan näkönen ja just sopiva mun asuntoon, mutta vähän turhan hinnakas opiskelijabudjetille. Oon koittanut ettiä kyseistä yksilöä nettikirppiksiltä, mutta vielä ei oo napannut, buu! Maton kaveriksi tulisi tietenkin matchaavat sohvatyynyt ja ton tyyliset itseasiassa pistin sunnuntaina ebaysta tilaukseen. Toivottavasti ei ollut ihan hutiostos, sillä tunnetusti sieltä voi tulla mitä vaan... Tosta banaanityynystä sen verran, että mun mielestä se nyt vaan on vaan niin siisti, että taidan hankkia sen noiden mustavalkosten kaveriksi :-D
Ajatuksissa pyörii myös palmukasvi, ei mikään tiskipöydällä hengaileva räpellys niinku tää mun nykyinen vaan kunnon kokonen, joka tois vähän eloa mun kotiin. Ennen tätä hankitapäätöstä pitäis vaan keksiä mihin nurkkaan mä saan sen mahdutettua. Viimeinen ajankohtainen juttu on uudet verhot. Kaipailisin jotain vaaleita nätisti laskeutuvia yksilöitä, alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttää noi ruskeat kukkaverhot, joita oon kohta kolme vuotta katellut.

Ja sitten päästäänkin tähän astetta isompaan projektiin, joka on vielä haaveissa nimittäin meikkipöytään. Mun nykyiseen yksiöön tollanen ei mahtuis mitenkään päin, mutta vielä joku päivä mullakin on oma meikkinurkkaus jonka peilin ympärillä komeilee ne leffoista tutut pyöreät valot eikä mun tartte käyttää enää kissan kiipeilypuuta meikkipaikkana. Tästäkin haaveesta saamme syyttää erästä Facebookin ryhmää, joka mut näihin meikkileikkeihin on saanut mukaan, mutta minkäs teet.

Semmosia sisustushaaveita tällä kertaa, mä taidan jatkaa ton maton metsästystä ja tsekata missäpäin maailmaa mun tyynyliinat tällä hetkellä menee!

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.