SOCIAL MEDIA

5. maaliskuuta 2016

RANDOM FACTS 3

1. En ole koskaan ollut raitiovaunussa, käynyt hierojalla, joogassa tai Stockmannilla enkä syönyt sushia tai ollut brunssilla. Tuntuu, että noi asiat on nykyään niin arkipäivää ja jokainen on tehnyt vähintään yhden noista, joten ihmettelen miten oon onnistunut missaamaan kaikki.

2. Varasin elämäni ensimmäisen kirppispöydän tänä vuonna. Niin monta kertaa oon suunnitellut ja mun on pitänyt tehdä se, mutta elin siinä uskossa, että se on jotenkin hirveän hankala prosessi. Eihän siinä tietenkään mitään hankalaa ollut ja nyt ihmettelen miks ihmeessä olin pitkittänyt tuota hommaa.

3. Oon tosi tarkka mun kodin siisteydestä ja tavaroiden paikoista. Mua alkaa ärsyttää, jos sukat on keskellä lattiaa tai DVD:t on hyllyllä vinossa. Ajattelen aina ensin, että ei se oo niin tarkkaa, mutta seuraavassa hetkessä oon siivoamassa niitä sukkia pyykkikoriin ja suoristamassa sitä DVD-pinoa.
1
4. Parin postauksen jälkeiseen maustehyllyyn liittyen tuli mieleen yks juttu, sieltä kannattaa käydä kurkkaamassa kyseinen kuva niin aukeaa tämä kohta vähän paremmin. Mulle on siis pari kertaa sanottu, että mulla on opiskelijaksi tosi paljon mausteita, mutta mun mielestä toi rivistö on aika peruskamaa. Mä tykkään mausteisesta ruuasta, joten hassua ajatella, että jotkut pärjää pelkästään suolalla ja pippurilla.

5. Ensitapaamisella musta saa yleensä rauhallisen ja ehkä jopa vähän ujon kuvan, mutta oikeesti oon sen vastakohta ja tosi tunteikas ja herkkä ihminen. Mut saa kiihtymään sekunneissa nollasta sataan ja yhtä nopeesti myös leppymään ja näiden lisäksi oon esim. tosi herkkä innostumaan ja itkemään. En pelkää näyttää mun tunteita, jos itkettää niin itketään, jos naurattaa niin nauretaan.
3
6. En oo ikinä harrastanut mitään urheilua. Pienenä käytyä jumppaa ja satunnaisia ratsastuskertoja en edes laske tähän mukaan. Näin jälkeenpäin mietittynä ois ollu ihan kiva alottaa joku urheiluharrastus niin säännöllisen liikunnan aloittaminen nyt vanhempana ei olisi näin vaikeeta.

7. Oon harkinnut ottavani tatuoinnin. Tatuointikiinnostus on vasta vähän aikaa sitten nostanut päätään, mutta nyt kun oon päässyt yli siitä ajatuksesta, että mulle ei muka sopisi tatuoinnit niin tätä projektia on edes mahdollista viedä eteenpäin. Vaikka kuva ja sen paikka onkin ollut jo jonkun aikaa mielessä, en halua tehdä hätiköityjä päätöksiä vaan tutkailla eri tatuointimestoja, säästää rahaa ja kerätä rohkeutta sen ottamiseen.
2
8. Tää on vähän noloa myöntää, mut mä en seuraa uutisia. Se mikä ei tuu Facebookissa vastaan niin siitä mä tuskin oon tietoinen. Täytyis ehdottomasti alkaa lukea enemmän vaikka jotain nettilehtiä, että tietäis mitä ympärillä tapahtuu.

9. Oon samaan aikaan tosi seurallinen, mutta kuitenkin paljon omaa tilaa tarvitseva ihminen. Viihdyn hyvin ihmisten seurassa enkä tykkää olla pitkiä aikoja yksin, mutta vastapainoksi tarviin kuitenkin sitä omaa tilaa, jolloin voin keskittyä niihin omiin juttuihin esim. tähän bloggaamiseen.

10. Unohtelen ja hukkaan nykyään helposti mun tavaroita. Oon hukannut mm. mun verkkopankin tunnuslukukortin, yhen huivin ja viimeisimpänä nahkahanskat, kaikki tässä lähiaikoina. Musta on alkanu tuntumaan, että hukkaisin vamaan mun päänkin, jos se ei ois mussa kiinni...

Onks siellä ketään joka vois samaistua yhteenkään näistä?

4 kommenttia :

  1. Tunnistan kyllä itseni monestakin kohdasta :D! Varsinkin tuo siisteys ja järjestys

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hyvä etten oo ainut! Toi tapa on joskus niin ärsyttävä, ei pieni sotku nyt maailmaa kaatais, mut silti se on pakko toisessa hetkessä käydä siivoomassa :-D

      Poista
  2. Kohtiin numero 5 ja 3 voin samaistua ja paljon :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha noni mahtavaa, että löytyy lisää samaistuvia! :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.