SOCIAL MEDIA

14. maaliskuuta 2016

PHONE RECAP

Minä täällä taas, ihana päästä vihdoinkin rauhassa blogin äärelle! Viime viikko oli niin vauhdikas, etten kerennyt edes konetta avaamaan, mutta en valita, sillä meno ja meininki kelpaa aina. Käydäänpä siis ne viime viikon kuulumiset ja samalla viime viikkojenkin kuulumiset läpi tuttuun tapaan puhelinkuvien kautta.
blogi2
1. Juhlistettiin tämän ihanan tytön synttäreitä viime kuussa pitsan tekemisen ja muutamien lasillisten äärellä. 2. Ja siitä meidän valmis taidonnäyte, oli muuten hyvää! 3. Mitä olisikaan kännykkäkuvapostaukset ilman kuvaa Mustiksesta? 4. Valehtelematta tämän vuoden upein auringonlasku, niihin ei vaan kyllästy ikinä.
blogi4
1. Synttäreitä sun muita kissanristiäisiä on viime viikkoina ollut enemmän kuin tarpeeksi ja tämän näköisenä olin menossa juhlimaan poikaystävän synttäreitä. 2. Juurikin näitä juhlimisia varten mulle on taiottu pari kertaa normaalia vahvemmat meikit ja noi näytti musta ihan superkivoilta. Ehkä mäkin vielä joku päivä osaan itse tehdä samanlaisen, yritys on ainakin kova! 3. Erään kahvilan lamput, joihin ihastuin. Harmiksi tollainen ei ihan sovi mun kodin sisustukseen. 4. Aurinkoisista päivistä oon ottanut kaiken ilon irti ja sen huomaan heti kuinka olo on paljon energisempi ja hymy noussut korviin ihan vaan sen valon takia.
blogi3
1. Herkuttelemassa Burgereilla. 2. Toi tekoturkistakki oli paras ostos pitkään aikaan! Hyvin mä oon valkoisena onnistunut sen pitämään, mutta samaa ei voi sanoa napeista, jotka on molemmat lähtenyt jo kävelemään. 3. Yhden päivän naama ja kevään tulon voi huomata siitä ,että mä oon löytänyt huulipunat uudelleen ja alkanut käyttämään niitä lähes joka päivä. 4. Viime viikonlopun herkkuja, kun juhlittiin taas yhtiä synttäreitä kaveriporukalla.
blogi1
1. Viime keskiviikkona koitti viikon kohokohta nimittäin itsenäisyyspäivästä asti odotettu Walk The Moonin keikka The Circuksessa. Ja oli muuten vielä parempi kuin oletin, voiku pääsis tohon hetken takas just nyt! 2. Taisin saada mun keikkakaverinkin ihastumaan kyseiseen bändiin. 3. Seuraavana päivänä kävin kiertelemässä Helsingin keskustassa ja tulin siihen edelleen siihen tulokseen, että tossa kaupungissa on sitä jotain. 4. Jaaa eilen päätettiin viikko poikaystävän kanssa auringon ja kahvittelun merkeissä, en valita!

2 kommenttia :

  1. Uuuuu mama mikä meikki! Sopii ihan mielettömän hyvin sulle♥ Puhelinpostaukset on aina niin kivoja. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti❤ Vielä kun osais ite tehä samanlaisen eikä tarvis aina juhlimaan lähtiessä tyytyä siihen perusarkimeikkiin :-D Ja näitä postauksia siis lisää myös tulevaisuudessa!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.