SOCIAL MEDIA

1. maaliskuuta 2016

LEMPPARIJUTUT SISUSTUKSESSA

Bongasin eräästä blogista tälläsen postauksen, jossa oli listattuna lempparijuttuja sisustuksesta. Mun koti on edelleen vielä niin vaiheessa etten sitä kokonaan kehtaa näyttää, joten kunnon asunnonesittely postausta odotellessa ajattelin, että tälläinen olisi kiva toteuttaa. Täältä löytyy nimittäin niiden ei-niin-kivojen juttujen, (joille mä en voi mitään) lisäksi myös tosi kivoja juttuja, joten eiköhän lähetä kattomaan!
blogi2
Alotetaan vaikka keittiöstä ja mun maustehyllystä. Pointsit sille, joka on keksinyt ton hyllyn aikoinaan tohon laittaa. Sen lisäks, että sain kaikki purki siihen kivannäkösesti esiin, ne on paljon helpompi ruokaa laittaessa napata tosta kuin jostain pimeistä kaapin syövereistä.
blogi3
blogi4
Keittiölinjalla jatketaan ja nyt on kyseessä mun ruokapöytäkokonaisuus. Ruokapöytä, tuolit, tuolinpäälliset, tabletit ja sekalaisten tavaroiden asetelma pöydällä, kaikki noi ja niiden värimaailma miellyttää mun silmää ja keittiö onkin kaikista valmein juttu mun kodissa. Asiaan liittymättömänä pakko sanoa, että sana valmis taipuu kyllä tosi hassusti :-D
blogi6
Sohva, joka on nyt jo tosin kissanraapima ja pakko peitellä erilaisilla peittovirityksillä on silti yks lempparihankinnoista tänne. Mä tykkään suurimmista kalusteista valkoisina ja tää tuo mun mielestä kivan freesin fiiliksen kotiin ja en kiellä etteikö tossa kelpais muutenkin löhötä.
blogi5
Sohvan vierestä löytyy musta metallinen kori, jonka sain joululahjaksi ja tää on ehdottomasti yks mun lemppari sisustushankinta. Tosi ihanan näköinen ja näppärä säilyttää lehtiä tai mun tapauksessa yleensä päiväpeittoa ja tyynyjä. Värinsä puolesta se ei tällä hetkellä ihan mene yhteen muun sisustuksen kanssa, mutta jotain muitakin mustia yksityiskohtia olisi tarkoitus hankkia.
blogi7
blogi8
Toinen kokonaisuus keittiön lisäksi, johon oon tyytyväinen ja johon on illalla ihana käpertyä nukkumaan on mun sängyn ympäristö. Marmorikuosilla päällystetty yöpöytä ja kiva lamppu, lattialla jalkoja lämmittävä talja plus noi Ikean ihanat lakanat, mikä tässä voisi mennä pieleen? Tykkään, tykkään, tykkään!
blogi1
Viimeisenä kurkataan eteiseen ja sieltä löytyvään penkkiin. Toi on ihan tosi nätin näköinen ja piristää kummasti muuten niin synkkää eteistä, unohtamatta tietenkään noita lokeroita ja laatikoita, joihin kengät ja huivit saa näppärästi säilöttyä.

Sellaisia on mun lempparijutut tällä hetkellä, toivottavasti tää helpotti vähän niitä, jotka sitä kunnon kotipostausta vielä odottelee! :-)

6 kommenttia :

  1. Tosi kiva postaus, mä ainakin odottelen kotipostausta. ;-) Hei mistä noi superkivat lakanat on ostettu, muistatko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kotipostausta joutuu vielä jonkun aikaa odotella haha :-D Ja lakanat on Ikeasta, ihan lempparit!!

      Poista
  2. voi vitsit, toi ruokapöytäkokonaisuus on aivan ihana! Ja tykkään myös tosta korista tosi paljon :) Kivalta näyttää!

    www.lily.fi/blogit/naked-truth

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, auringonvalo saa ton ruokapöydän näyttämään entistä kivemmalta!! :-D Vielä on kuitenkin paljon juttuja mihin haluisin muutosta, mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa...

      Poista
  3. Toi musta kori on kyllä kiva, jonkun samankaltaisen tahtoisin itsellekin :) Kokonaista asuntoesittelyä odotellessa tää oli kiva postaus!! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, pitäis hommata tänne lisää noita mustia yksityiskohtia, että toi kori sopis paremmin tähän kokonaisuuteen!
      Kiitos paljon, asuntopostaus tulee varmasti jossain vaiheessa :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.