SOCIAL MEDIA

16. maaliskuuta 2016

ENSIKOSKETUS CONTOURIN MAAILMAAN

Oon parissakin eri postauksessa ehtinyt jo mainita mun nousevasta kiinnostuksesta meikkaamiseen ja siitä kuinka tämä keltanokka otti ensiaskeleensa contourin maailmaan tilaamalla elämänsä ensimmäisen varjostus- ja korostuspaletin. Kyseistä palettia on tullut nyt sen verran testailtua, että voin avata sanaisen arkkuni ja kertoa teille vähän onnistuneista ja vähän vähemmän onnistuneista kokemuksista.
blog2
Paletti on siis puuterimainen, Makeup Revolutionilta tilattu ja sen kaveriksi valitsin vielä jonkun randomsiveltimen (joka ei osattautunut kovin hyväksi), jolloin koko setille tuli hintaa toimituskuluineen kaikkineen n. 20€. Toimituksessa kesti viikko ja olin niin innoissani koko paketista, että ensivaikutelma kun sain sen käsiini oli wou-efekti. Kaikessa yksinkertaisuudessaan paletin ulkomuoto ja sävyt ihastutti jo ensinäkemältä. Sävyt osottautui myös tosi pigmenttisiksi kun swatchailin niitä mun käteen. Huomaatteko, mulla on jo termistö halluss, haha :-D
blog3
blog4
Kuvittelin varjostusten ja korostusten tekemistä vaikeaksi ja tää piti ainakin puoliksi paikkaansa. Mulle sanottiin, että laita aluksi vähän väriä, sillä lisää voi laittaa, mutta pois ei voi ottaa. No enhän mä tätä uskonut, kun naamassa ei meinannut näkyä mitään, joten lätkin vähän rankemmalla kädellä menemään. Lopputuloksena molemmissa poskissa jäätävät läikät ja sama juttu otsassa. Ei menny ihan putkeen toi blendaaminen ja värin annostelu... En myöskään suosittele kokeilemaan noita ekoja kertoja aamulla kiireessä, ellet halua lähteä ihmisten ilmoille naama läikikkäänä niinku mä tein. Noista kahdesta kerrasta oppineena loput onkin menny aika iisisti ja oon saanut jopa ihan siistin näköistä jälkeä aikaan. Ja sitä väriä tosiaan kannattaa laittaa alussa vähän ja lisätä, jos on tarve.
blog1
Jos jotain huonoja puolia pitäisi listata niin sanoisin varmaan, että toi vois levittyä nätimmin ja tasasemminkin. Joihinkin kohtiin onnistun aina saamaan enemmän väriä kuin toisiin ja siinä sitä taas ollaan, kun sitä yrität alkaa korjailemaan. Voisin veikata, että voidemaisella paletilla tää voisi onnistua paremmin. Muuta huonoa sanottavaa multa ei löydykään, pigmentti on hyvä, väritkin passaa tähän naamaan ja hinta sopi tälläselle aloittelijalle paremmin kuin hyvin. Ja älkää huoliko, ajattelin tehdä jossain vaiheessa meikkipostausta, jossa pääsette näkemään tämän tuotteen myös in action!
Mites siellä, ootteko te yhtä untuvikkoja contouraamisen kanssa kuin minä vai onks se jo ihan peruskauraa?

4 kommenttia :

  1. sivellin vaikuttaa aika paljon siihen miten lopputulos onnistuu, ja kun sanoit että väri vois levittyä tasasemmin niin veikkaisin, että toisenlaisella siveltimellä vois onnistua paremmin :-) mun silmään toi sivellin näyttää vähän turhan stydiltä varsinki puuterimaiselle värille. itelläkin meni aikaa opetellessa ja nyt kun vaihdoin just uuteen siveltimeen niin lopputuloskin on ihan next level ♥ :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä hylkäsinkin ton siveltimen niitten parin ekan kerran jälkeen, kun luin facebookista, että sivellin just vaikutta lopputulokseen. Tota tilatessa nappasin vaan ekan siveltimen ostoskoriin missä luki contour :-D Munkin täytyis ostaa tätä varten myös ihan omat siveltimet! :-)

      Poista
  2. Näyttää kyllä hyvältä paletilta! Munkin pitäisi hommata uusi suti varjostuksia varten, nykyisellä homma kyllä onnistuu ihan suht hyvin, mutta uskon että paremmalla siveltimellä saisin koko touhusta vielä enemmän irti! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ainakin mulle tälläsenä alottelijana toi paletti on toiminut enemmän kuin hyvin! Ja joo, mullakin on heti seuraavana ostoslistalla uudet siveltimet tota varten!! :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.