SOCIAL MEDIA

21. helmikuuta 2016

VINKKI KAUNEUDESTA JA TYYLISTÄ KIINNOSTUNEILLE

Muistatteko kun mainitsin aikaisemmin siitä Facebook ryhmästä, johon liityin joku aika sitten, jota selaillessa saa helposti kulutettua useammankin hetken ja josta olen napannut hyödyllisiä vinkkejä ja tuotesuosituksia omiin kauneudenhoitorutiineihin? Haluan jakaa tämän ryhmän myös teidän kanssa ja kertoa samalla kokemuksia parista tuotteesta, jotka olen ryhmän myötä hankkinut. Kyseessähän on siis ihana Nordic Style & Beauty.
nsb
Mä oon ollut meikkien suhteen aina aika peukalo keskellä kämmentä, mutta tämän ryhmän myötä mun kiinnostus on noussut ihan eri sfääreihin. Syy siihen, ettei mun meikkaaminen oo ikinä ollut mitään ihmeellistä on varmaan se, että mä turhaudun liian helposti. Tilasin kesällä ebaysta luomivärejä joilla voisin harjoitella silmämeikkejä, mutta se paletti lensi hyvin nopeasti romukoppaan turhautumisen seurauksena. Nyt mulla on taas uutta intoa ja halua harjoitella, joten tilasinpa elämäni ensimmäisen contourpaletin tämän ryhmän ja mun poikaystävän siskon innoittamana. Pitäkää peukut pystyssä ettei sille käy samalla tavalla kuin noille luomiväreille.

Vielä on siis paljon opeteltavaa, mutta siitä mä oon varma, että jos jotain ongelmia tai kysyttävää tulee, niin vastauksen saa varmasti tästä ryhmästä! Tykkään ryhmän monipuolisuudesta, rennosta meinigistä ja siitä, että kaikki ovat halukkaita auttamaan toisiaan. Vaikka mä oonkin ottanut enemmän sivusta seuraajan roolin, lueskellut muiden keskusteluja ja ottanut niistä vinkkejä niin en voi muuta kuin suositella, jos kauneus-, meikki ja muut tyttöjenjutut yhtään kiinnostaa! Mut ettei tää menis ihan ylistyspuheeksi niin tsekataan mitä tuotteita mä oon tuon ryhmän kautta löytänyt!
blogi
Ensimmäisenä suuressa hehkutuksessa oleva Nivea Men After Shave Balm, jota käytetään siis primerina. Mulla ei oo aikaisemmin ollut myöskään primeria, joten en pysty vertaamaan tätä mihinkään, mutta sen voin sanoa, että meikki pysyy 100x paremmin tämän kanssa kuin ilman. Ja niille, jotka epäilee jääkö tästä kasvoille miehen tuoksua niin ei. Eikä oo muuten hinnalla pilattu, sillä tää vaikuttaa tosi riittoisalta.
blogi3
Näistä H&M Beautyn siveltimistä kerroinkin tarkemmin jo tammikuussa ihan omassa postauksessaan, mutta nämäkin on löydetty kyseisen ryhmän kautta. Tosi pehmeät harjakset ja sopivan hintaiset, jos etsii vähän edullisimpia suteja.
blogi2
Makeup Revolution oli mulle entuudestaan tuntematon merkki, mutta edullisten hintojen ja positiivisten kokemusten perusteella uskaltauduin tilaamaan juurikin täältä sen contourpaletin. Tuun tekemään varmasti vielä erillisen postauksen mun ensikosketuksesta contourin maailman, kunhan ensin pääsisin testailemaan tota palettia kunnolla. Kyseiseltä merkiltä löytyy kuulemma myös hyviä huulipunia, joten ne lähtee ehdottomasti seuraavana testaukseen.

Oliko tää ryhmä teille jo ennestään tuttu tai alkoiko jotakuta kiinnostaa mun puheiden perusteella?

2 kommenttia :

  1. Mie liityin tuonne vuoden alusta ja ei vitsi miten koukuttava! :-D Välillä saattaa vierähtää hetki jos toinenkin sitä selaillessa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.