SOCIAL MEDIA

13. helmikuuta 2016

POSITIVE VIBES

Päivät ne vaan vilisee silmissä ja koneelle istahtaminen ei oo käynyt ihan ensimmäisenä mielessä. Paljon pieniä kivoja juttuja, menoa ja meininkiä sekä suunnitelmia on riittänyt. No mitä nää jutut sit on mistä mä oon viime aikoina iloinnut?
DSC04268 ♥ Ihan ekana kuvissakin esiintyvä BikBokin aleista löydetty ihana tekoturkistakki. Olin etsinyt tällästä jo ympäri nettiä, mutta sopiva yksilö löytyikin lähempää kuin luulinkaan ja vielä vaan parillakympillä. Seuraavaks voiskin alkaa kääntää katsetta kevääseen ja tutkailla kauppojen bomber- ja trenssitakki valikoimia.
♥ Innostuminen meikkaamisesta poikaystävän siskon siivittämänä. Päätin ensin perehtyä contourin maailmaan, enkä malta odottaa, että saan sen paketin käsiini ja pääsen rauhassa testailemaan. Sen jälkeen missiona ois oppia tekemään eyelinerit ja jotain helppoja silmämeikkejä, mut ei mennä kumminkaan asioiden edelle.
♥ Yhteen Facebookryhmään liittymisen jälkeen oon saanut paljon uusia vinkkejä ja suosituksia kauneudenhoitoon liittyen, joten se on vielä lisännyt tätä meikkausbuumia. Sitä ryhmää lueskellessa saisi helposti kulutettua tunnin jos toisenkin, mutta en valita, ihan mahtavaa löytää uusia lempparituotteita!DSC04259 ♥ Lähiviikkoina häämöttää muutamatkin eri synttäripippalot ja hiihtolomalla Nakky ottaa taas suunnan mun luokse Lahteen.
♥ Joka päivä töihin kävellessä oon hoilannut menemään Walk The Moonia, sillä tämä tyttö lähtee maaliskuussa katsomaan kyseistä bändiä. Mulla onkin ehtinyt olla ikävä sitä fiilistä, joka keikoilla tulee!
♥ Oon alkanut säästämään jotain pientä pokkarikameraa varten, jolla sais laadukasta kuva- ja videomatskua. Sellanen ois niin helppo ottaa mukaan just keikoille ja mielelläni kuvaisin tänne blogin puolellekin erilaisia videoita.DSC04264 ♥ Vähän vielä tohon kuvauspuoleen liittyen. Mua pyydettiin kuvaamaan ens perjantaina wanhojen tansseja ja musta on ihan mahtavaa saada taas lisää kokemusta valokuvauksen saralta sekä tietenkin päästä ihailemaan sitä pukuloistoa.
♥ Sain vihdoin ja viimein varattua itelleni kirppispöydän, eihän ne pari ikeakassia ookaan lojunu mun kämpän nurkissa kun joku pari vuotta... Jos mun lukijoista jotain lahtelaisia löytyy niin käykää ihmeessä tsekkaamassa Lanttilan pöytä numero 67!
♥ Tämän viikonlopun aikana oon ehtinyt pyörähtää Espoossa ja pieni maakuntamatkailu piristää aina. Ajoin myös ensimmäistä kertaa autoa pääkaupunkiseudulla ja se olikin helpompaa kuin kuvittelin. Auton ratissa koetut onnistumisen tunteet on aina yhtä kivoja!

DSC04240 ♥ Viikonlopun kunniaksi käytiin herkuttelemassa myös burgereilla ja herkutteluiksi leivoin pellillisen mokkapaloja. Oli muuten voittajafiilis, kun sain sen kuorrutteen tehtyä ilman paakkuja varmaan ensimmäistä kertaa ikinä.
♥ Ruokalinjalla jatketaan nimittäin minä, perinteisen jauhelihakastikkeen ja kanarisoton suurkuluttaja oon alkanut kokeilla uusia reseptejä. Viime viikolla testiin pääsi kasvissosekeitto ja huomenna ajattelin testata halloumpastaa. Saa nähdä miten käy, sillä en ees tiedä tykkäänkö halloumista :-D
♥ Tämän alkuvuoden aikana oon oppinut myös nauttimaan just näistä kaikista pienistä asioista, suunnitelmista ja haaveista, joita mun päässä liikkuu. Huonot päivät ja turhat kiukuttelut on jääneet vähemmälle ja se jos joku on positiivista.
DSC04297
jacket, shirt & jeans bikbok shoes zalando wallet seppälä

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.