SOCIAL MEDIA

4. tammikuuta 2016

VUODEN 2016 TAVOITTEET

Mä oon luopunut kokonaan uudenvuodenlupauksista, sillä mun kohdalla ne ei ikinä toteudu. Päätin tänäkin vuonna listata siis muutamia tavoitteita, jotka yritän pitää mielessä koko vuoden ja joita kohti yritän pyrkiä.

1. Kehity bloggaamisessa. Haluan alkaa panostaa enemmän kuviin ja monipuolisempaan sisältöön, ehkä uusi ulkoasukin olisi paikoillaan. Loppuvuosi ei mennyt blogin osalta viime vuonna ihan nappiin, mutta nyt mä pursuan uutta intoa ja ideoita. Vielä kun saisin mun nettiongelmat kuntoon niin mun innostus näkyisi sinnekkin puolelle ruutua. Tänä vuonna haluan myös valokuvata entistä enemmän ja tehdä videoita. Edelleenkään en halua ottaa tästä liikaa stressiä, mutta toivon todella, että tästä tulee bloggaamisen täyteinen vuosi. 
blogi1
2. Etsi töitä ja koita selvittää ajatuksiasi seuraavien opiskelujen suhteen. Mä olen tällä hetkellä vähän hukassa sen kanssa mitä aion valmistumisen jälkeen. Jotain median ja/tai muodin parissa haluaisin kumminkin tulevaisuudessa tehdä. Ajattelin tehdä tästä aiheesta oman postauksen, joten tarkastellaan tätä aihetta siinä lähemmin.
blogi2
3. Urheile. Mulla tulee välillä sellaisia kausia, kun motivaatio urheiluun on huipussaan, mutta se laskee aina ihan yhtä nopeasti. Haluaisin oppia nauttimaan siitä ihan mun oman terveyden vuoksi, oli se sitten pieni treeni tai lenkki edes kerran viikossa. Tämä kohta tulee varmasti olemaan näistä haastavin.
blogi3
4. Aloita operaatiovaatekaappi. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että myyn kaikki mun vanhat ja käyttämättömät vaatteet pois, ostan niiden tilalle ajattomia ja helposti yhdisteltäviä juttuja, yritän välttää hutiostoksia ja päästä taas askeleen lähemmäs sitä mun omaa tyyliä.
blogi4
5. Ole avoin kaikelle uudelle ja nauti elämästä. Kokeile uusia lajeja ja makuja, lähde erilaisiin juttuihin mukaan ja haali ikimuistoisia kokemuksia. Mussa elää edelleen se pieni epävarma puoli, joka on koko ajan jarruttelemassa ja jossittelemassa eikä se aina ole huono asia, mutta tänä vuonna en halua jäädä katumaan kertaan sitä, että en tehnyt jotain asiaa, vaikka siihen olisi ollut mahdollisuus.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.