SOCIAL MEDIA

8. tammikuuta 2016

RED PARKA

Yks yökukkuja täällä moi ja tällä kertaa asukuvien merkeissä. Päätin tulla viimeistelemään tän postauksen samalla kun rauhoitutaan ennen nukkumaanmenoa. Mun hyvä ystävä tuli eilen loppuviikoksi hengailemaan mun nurkkiin ja ollaan käyty kuvailemassa tuolla etelämannerta muistuttavassa säässä, shoppailtu, naurettu vanhoille kuville, otettu "hauskoja" videoita ja kateltu telkkarista maailman turhimpia ohjelmia, mut tällänen rentomeininki on just jees!
Asusta vielä sen verran, että kuvissa näkyvät huivi ja nahkahanskat sain joululahjaksi ja ne on ollut sen jälkeen tosi kovassa käytössä. Noi hanskat varsinkin, ihanaa kun on jotkut muutkin käsineet lapasten lisäksi. Punaisesta takista taas mä oon haaveillu viimeiset kolme vuotta ja nyt mä sen sain, jäi muuten mun valkonen parkatakki kakkoseks ton rinnalla! Seuraavaksi silmät kiinni ja kohti untenmaita, joten hyvää yötä❤
blogi3
blogi1
blogi2
coat House of Brandon* sweater h&m jeans bikbok shoes dinsko scarf&gloves ginatricot

*Saaatu yhteistyössä.

4 kommenttia :

  1. Ihania kuvia ja vitsi miten kivat noi hanskat tosiaan on! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Ja eikö ookkin, tosin noin kovilla pakkasilla ne ei ollu ehkä ihan paras vaihtoehto laittaa :-D

      Poista
  2. Tosi kivoja kuvia ja apua nuo hanskat ♥_♥ en ehkä kestä! :-D

    http://holyfacepalm.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.