SOCIAL MEDIA

11. tammikuuta 2016

LITTLE BLACK DRESS

Viimeinen lomaviikko starttasi tänään ja tästä täytyy ottaa kaikki irti ennen ensi viikolla koittavaa arkeen paluuta. Vähän hirvittää miten se lähtee rullaamaan, mutta toisaalta kiva saada taas niitä rutiineja elämään. Aikasemmin jo kerroinkin, että mun ystävä oli viime viikolla mun luona kyläilemässä ja oli ihana viettää aikaa taas kunnolla yhdessä. Selailin tänään viime viikon kuvia ja sanoin tälle kyseiselle ystävälle, että me näytetään niissä kuvissa niin onnellisilta. Molemmilla hymyt korvissa, silmät säihkyy ja nyt kun tarkemmin ajattelee niin tämä vuosi on alkanut todella kivoissa merkeissä ja oon tuntenut itteni onnelliseksi. Pitäis useamminkin pysähtyä hetkeksi miettimään elämää ja kuinka hyvin sitä asiat onkaan.

Vähän syvällisimmistä pohdinnoista siirrytään taas asun pariin. Mun blogissa harvemmin näkyy vähän juhlallisempia asuja, mutta joskus näinkin päin. Kuvissa esiintyy bikbokin alelöyty ja elämäni ensimmäinen pikkumusta. Oon jotenkin elänyt siinä uskossa ettei musta sovi mulle ja vältellyt mustia vaatteita, mutta kyseinen mekko on päässyt jo pariinkin otteeseen mun päälle! Tämmösissä tamineissa tuli siis pyörittyä tanssilattialla viime viikolla. Mitä tykkäätte, onko mekko hot vai not?
blackdress6
blackdress2
blackdress5
blackdress8
blackdress3
blackdress4 dress bikbok shoes zalando bag veromoda watch timanttiset earrings ur&penn

4 kommenttia :

  1. Niiiiin upeita kuvia taas♥ Toi mekko sopii sun kropalle täydellisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitos paljon❤❤ Nää kuvat onnistuk kyllä munkin mieles ihan kivasti, vaikka vaan parvekkeella napsittiinkin!

      Poista
  2. Siis hyvältähän toi näyttää, musta sopii niin monen kanssa, että ei sitä tarvii pelätä! :D Pukee sua upeesti toi mekko!

    Ja i-h-a-n-a-t noi korvikset ♥

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun päältä mustaa on löytynyt lähinnä vaan farkkujen muodossa, joten ehkä sen takia oon jostain syystä arastellut tota väriä ja elänyt siinä luulossa että tummat sävyt ei pue mua, mutta tais olla väärä pelko haha :-D
      Ja kiitos paljon, mäkin tykkään niistä ihan superisti!♥

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.