SOCIAL MEDIA

25. tammikuuta 2016

KUVAKUULUMISIA

everydaypics_1
Mä oon palannut kalenterien maailmaan. Viime vuoden elin ilman kalenteria, mutta nyt alkoi taas tuntua sille tarvetta kaikenlaista pientä (yleensä töihin liittyvää) on pitänyt muistaa. Ja mä kun tykkään mieluummin kirjoittaa kaikki menot ja muistettavat jutut paperille kuin näpytellä puhelimen muistioon. Kalenteri on ollut siis kovassa käytössä ja tulee varmasti olemaan koko loppuvuoden.
everydaypics_2
Puhuttiin yks päivä äidin kanssa, että tää koti kaipaa vielä jotain. Joku laatikosto, verhot, matto vai uusi järjestys, en tiedä mitä, mutta jotain tälle pitäisi keksiä.
everydaypics_5
Oon myös muistellut vedet silmissä mun ja Nakyn muutaman viikon takaista yhdessäoloa, se oli kyllä ikimuistoinen viikonloppu! Onneksi talviloma koittaa taas pian ja saan tämän tytön muutamksi päiväksi mun seuraksi. Mua naurattaa ajatella, että ennen nähtiin neljä kertaa vuodessa ja nyt ollaan nähty yli neljä kertaa alle puolessa vuodessa :-D
everydaypics_4
Voitteko kuvitella, että siitä on kohta puoli vuotta, kun otin kissan? Pitäisi varmaan päivittää tänne Mustiksen kuulumiset osa 2, siitä riittäisi nimittäin tarinoitavaa.
everydaypics_7
everydaypics_3
Oon nauttinut aurinkoisista talvipäivistä, vaikka mä en pidäkään kylmästä. Ulkona on ollut ihana kävellä ja antaa pakkasen kipristellä nenää, mutta siinä vaiheessa kun pakkanen puree farkkujen läpi reisiin mut löytää hyvin nopeesti jostain sisältä lämmittelemästä. 
everydaypics_6
Kävin shoppailemassa mun jouluna saamalla lahjakortilla Sokokselta vähän kauneudenhoitoja juttuja ja niistä kuulette lisää myöhemmin tällä viikolla ;-)

2 kommenttia :

  1. Hirmu kivoja kuvia! En kyllä tajua, miten oot pärjännyt ilman kalenteria, mutta hyvä että nyt sulla on taas kalenteri :D Itestä tuntuu kanssa, että vaikka laittais 165 asiaa muisiin puhelimeen, niin niistä korkeintaan 2 muistaa xd Kyllä siinä pitää konkreettisesti paperia ja kynä olla :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Haha aika kivuttomasti se viime vuosi meni, mut nyt kun töihin ja kouluun pitää muistaa kaikenlaista nii pakko olla joku mihin kirjottaa ylös :-D Ja joo puhelimenmuistio on ehdoton nounou, emmä sieltä ees muistais kattoo niitä!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.