SOCIAL MEDIA

30. tammikuuta 2016

KAUNEUDENHOITOTUOTTEET TESTISSÄ

Nyt vihdoin sitä mun alkuviikosta lupailemaa kauneudenhoitopostausta. Suurin osa näistä tuotteista oli ihan uusia tuttavuuksia ja on päässyt parissa viikossa jo sen verran testiin, että pystyn listaamaan teille vähän plussia ja miinuksia. Puteloita ja purkkeja löytyy vähän joka lähtöön, joten eiköhän mennä asiaan!         
Aussie Miracle Moist shampoo ja hoitoaine
+ Mun ensimmäiset Aussietuotteet ikinä ja heti ensimmäisenä on pakko antaa peukku näiden ihanasta tuoksusta.
+ Kuivina hiukset tuntuu pehmeiltä ja on helppo kammata.
- En tiedä onko noi shampoot mun hiuksille vääränlaista vai mitä, mutta shampoon jälkeen mun hiukset tuntuu tosi karheilta. Jos joku fiksumpi osaa sanoa niin oiskohan mun pitänyt valita joku muu kuin kuiville ja vahingoittuneille tarkoitettu, vaikka ei mun hiusten kunnossa pahemmin kehumistakaan ole...?
- Hinta, mulla ei todellakaan olisi varaa ostaa joka kerta uudestaan ja uudestaan näin kalliita shampoita :-D
Batiste kuivashampoo
+ Mulla on ennen ollut vaan hajusteettomia kuivashampoita, joten tällekin on pakko antaa heti plussat miellyttävästä tuoksusta.
+ Poistaa pahimmat rasvaisuudet, antaa kivasti tuuheutta ja hiustenpesuväliä saa pidennettyä päivällä.
- Ainakaan mun hiuksissa tämä ei kestä koko päivää eli iltapäivällä hiukset taas on yhtä rasvaiset kuin aamulla ennen tämän laittoa.
Garnier Cleasing Milk meikinpuhdistusaine
+ Tämä olikin mulle jo ennestään tuttu tuote, mutta sehän kertoo jo jotain tämän toimivuudesta kun ostin uuden samanlaisen.
+ Poistaa tehokkaasti kaiken meikin, todella riittoisaa ja nyt alan jo toistaa itseäni, mutta tässäkin on ihana tuoksu.
- Vedenkestävää ripsaria mitä mä aina käytän ei tällä luonnollisestikaan saa pois, joten siitä pieni miinus.
- Kasvot jää joskus kuivan tuntuiksi eli joku kasvovesi kannattaa hankkia tämän kaveriksi. Multa löytyy saman sarjan kasvovesi ja nämä kaksi yhdessä on kyllä lyömätön kombo.
Lumene CC Color Correcting Cream meikkivoide
+ Levittyy hyvin ja vaikuttaa riittoisalta.
+ Kevyt ja saa ihon näyttämään tasaiselta.
- Pahimpia punaisuuksia tällä ei mun poskista saa piiloon, joten mun puolesta saisi olla vielä vähän peittävämpi.
- Näin opiskelijana hintakin olisi varmasti vähän kirpaissut, jos en olisi tätä lahjakortilla hankkinut, mutta toisaalta 16€ on meikkivoiteesta aika normaali hinta.
H&M Beauty poskipuna- ja puuterisivellin
+ Pehmeät harjakset eikä lähde koko ajan karvaa ja puuterisiveltimestä löytyy vielä toi suojaava korkki.
+ Hyvä hinta-laatusuhde ja nätti ulkoasu.
+ Toimiva muotoilu, poskipunan saa tolla levitettyä tosi hyvin kun toi pää on vähän vino.
- Pidemmän päälle en usko näiden kestävän kovin hyvinä verrattuna vaikka RT:n siveltimiin, mutta niin kauan kun kestää niin mulle kelpaa!

4 kommenttia :

  1. Hei tää oli tosi kiva postaus! Mä haluaisin testata tuota batisten kuivashamppoota ja myöskin noita aussien hiustuotteita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja testaa ihmeessä, molemmat on kyllä sen arvosia! :-)

      Poista
  2. Tällaset postaukset on tosi kivoja, tee ehdottomasti toinen jos joskus taas testaat uusia juttuja! :-)

    http://mypartofworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Mahtavaa, et tää sai näin hyvän vastaanoton, joten täytyy tehdä ehdottomasti joskus uudestaankin!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.