SOCIAL MEDIA

13. tammikuuta 2016

3+1 MEIKKISUOSIKKIA

ripsari
Meikkipussin uusin tulokas on tainnut tulla jäädäkseen, niin paljon mä tähän ripsiväriin tykästyin. Ei vedenkestävät ripsivärit mä oon hylännyt jo aikapäiviä sitten, sillä mun ripset ei pysy kaarevina hetkeä kauempaa ja siihen kun lisätään vielä ripsiin hankaavat silmälasit niin kaaos on taattu. Tämä kuitenkin pitää munkin ripset kaarevina ja antaa kivasti pituutta, joten iso peukku Lumenelle!
kulmatuotteet
Jos mun pitäis valita vaan yksi meikkituote, jota saisin käyttää koko loppuelämäni ajan niin valitsisin ehdottomasti mun kulmavärin. Jos en jaksa meikata tai on muuten vaan kiire johonkin niin kulmat on se juttu, jotka siinä vaiheessa laitan kuosiin. The Body Shopin kulmaväri on kestänyt mulla jo reilusti yli vuoden eikä pohjaa näy, joten siitä voi päätellä jotain tämän tuotteen riittoisuudesta. Siihen päälle vielä vähän Lorealin kulmageeliä niin täydellinen kombo on taattu ja kulmat näyttää pitkän päivän jälkeen ihan samalta kuin aamulla peiliin katsoessa.
huultenrajauskynät
Mä oon lähiaikoina alkanut taas käyttää enemmän huulipunia tai no, mun tapauksessa huultenrajauskyniä ja varsinkin toi Essencen yksilö on ollut kovassa käytössä. Euron huultenrajauskynäksi se pysyy tosi hyvin huulilla eikä tarvitse olla koko ajan lisäilemässä. Tällä hetkellä houkuttaisi ostaa vielä nude ja vähän rusehtavampi sävy...
carmex
+1 Mä oon vasta nyt löytänyt tämän varmaan jo monille tutun huulirasvan. Kosteuttaa tosi hyvin ja toimii rohtuneisiin huuliin, iso peukku myös tälle!

4 kommenttia :

  1. Mulla on toi samainen ripsari ja oon kyllä kanssa tykännyt siitä kovasti! Sillä saa ihanan pitkät ripset ja ne tosiaan pysyy kaarevina koko päivän. Se tosin vetelee viimeisiään ja oon alkanut haaveilemaan samankaltaisesta, mutta vähän enemmän tuuheutta antavasta. Saa nähdä löydänkö vai palaanko vanhaan tuttuun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota ripsaria vois kyllä hehkuttaa loputtomiin! Ja jos sä et löydä toista mieleistä niin ainakin tiiät, et tää kyseinen on toimivaa :-)

      Poista
  2. Millanen koostumus tossa kulmavärissä on, muistuttaako esim ABH:n dipbrow pomadea? Pysyykö kasvoilla hyvin koko päivän ja onks sitä kauheen vaikee levittää? :) kiitos jos vastaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo kokemusta ABH:n tuotteista niin en tiiä millanen koostumus niissä on, mut toi on vähän sellasta geelimäistä. Pysyy kasvoilla tosi hyvin ja varsinkin kun jonkun kulmageelin heittää siihen vielä päälle! Ja mun mielestä ainakin on helppo levittää ja saa helposti halutunlaiset kulmat. Tossa tulee mukana sivellin, mut sitä mä en oikein tykännyt käyttää, joten ostin ihan oman tota varten :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.