SOCIAL MEDIA

8. joulukuuta 2015

FAVOURITE OUTFITS

Polkastaan joulukuu blogin osalta käyntiin linkitä-asusi postauksen lemppareilla. Kyseinen postaus sai todella positiivisen vastaanoton, joten iso kiitos kaikille kommentoneille. Valitsin tähän sellaisia asuja jotka miellytti mun silmää ja jotka voisin vetästä myös itseni päälle. Käykääpä kurkkaamassa myös kaikkien tyttöjen blogit, vaikka niitä en tässä ruvennut sen koommin esittelemään! :-)
23215336771_62a1dd736b_b
About My Life - Pepin asussa mä kiinnitin huomion ensimmäisenä tohon ihanaan Ted Bakerin laukkuun. Asusta löytyy paljon perusjuttuja, joita on helppo yhdistellä ja niistä on saatu luotua mielenkiintoinen kokonaisuus.
22669579594_e88cde97e0_b
Petra Anniina - Petran asu on näistä lähimpänä sitä mun omaa tyyliä ja samantyyppisiä asuja on munkin päälle eksynyt kerran jos toisenkin. Ihastuin varsinkin tohon harmaaseen karvaliiviin ja se yhdistettynä mustiin farkkuihin, raitapaitaan ja simppeleihin asusteisiin ei voi mennä pieleen!
Linkyouroutfit-anne
Just Saying Hi - Hempeitä värejä, poolokaulus, nahkaa, niistä on tämä asu tehty ja mä tykkään. Mulla tämä toimisi varmasti kiireisten aamujen pelastajana!
23002312560_39b2c65a78_b
Suvi Myllymäki - Suvin asussa mun huomio kiinnittyi ensimmäisenä ihanan lämpimän näköiseen karvaneuleeseen ja se yhdistettynä tiukkaan hameeseen näyttää mun mielestä tosi kivalta! Tää asu on myös helposti muunneltavissa juhlavammaksi :-)

2 kommenttia :

  1. Haha onpa outoa nähdä omat asukuvat toisen blogissa! :-D Kiitos tästä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nojoo varmasti vähän hämmentävää, jos heti ekana pamahtaa oma naama ruudulle :-D Ja kiitos sulle♥

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.