SOCIAL MEDIA

31. joulukuuta 2015

2015 PÄHKINÄNKUORESSA 2

2015_1
Kesä läheni loppuaan ja sitä fiilisteltiin Juha Tapion keikalla Tykkimäessä.
2015_2
Loppukesästä näin myös pariin kertaan Ilonaa ja tehtiin pari kivaa kuvausreissua.
2015_3
Jätin lopulliset hyvästit Heinolalle ja muutin Lahteen, joka oli ehdottomasti yksi tämän vuoden parhaista päätöksistä.
2015_12
Laittelin rauhassa mun kämppää, joka on kyllä yks ikuisuusprojekti ja totuttelin elämään uudessa kaupungissa.
2015_4
Päätin ottaa myös itselleni kissan ja tätäkään päätöstä en ole katunut hetkeäkään. Mustiksesta on tullut niin iso osa mun arkipäiväistä elämää.
2015_8
Kesällä löysin myös Essencen halpismeikit ja musta kuoriutui huulipunatyttö.
2015_7
Löysin itselleni vihdoin täydelliset boyfriendfarkut ja ne pääsi ostopäivän jälkeen kovaan käyttöön.
2015_5
Viimeinen vuosi ammattikoulussa alkoi ja tehtiin yksi tosi kiva kuvausreissu mun luokkakavereiden kanssa.
2015_6
Sain Nakyn taas viikonlopuksi mun luo ja tämän tytön kanssa ei kyllä tekemisestä ja nauramisesta tule puutetta.
2015_14
Aloitin työharjoittelun tosi ihanassa paikassa, mutta jossain vaiheessa mulle iski jonkunlainen syysmasennus. En jaksanut tehdä mitään, olin väsynyt ja ravasin vaan työt-autokoulu-koti väliä, myös blogi alkoi jo tässä vaiheessa tippua kelkasta. Syksyllä kameran käyttö jäi ihan minimiin, vaikka kävinkin taas Tallinnassa, näin vanhaa ystävää Ikeareissun merkeissä ja vietin mökkiviikonlopun ystävän synttäreitä juhlien.
2015_9
Syksy meni ohi ihan huomaamatta perusarkea elellen ja viikonloput pyhitin aina vaan lepäämiselle.
2015_10
Joulukuu starttasi, saavutin itsekin sen maagisen 18-vuoden iän, sain ajokortin, aloin valmistautumaan jouluun ja hain siihen fiilistä kuvailemalla Lahden joulutorilla.
2015_11
Työharjoittelu päättyi ja mulla alkoi kuukauden loma. Lähdin kotikotiin pyörimään joulunajaksi ja vietin rauhallisen joulun perheen parissa.
joulu19
Kävin tsekkaamassa alennusmyynnit huonolla menestyksellä ja tänään aion vielä juhlia uutta vuotta kivalla porukalla!

Blogivuosi 2016 on nyt purkissa. Iso kiitos teille jotka jaksatte roikkua mukana mun meiningeissä, vaikka mä en aina sieltä aktiivisemmasta päästä olekaan. Palataan taas ensi vuonna uusien kuvioiden merkeissä. Ihanaa uutta vuotta♥

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.