SOCIAL MEDIA

26. marraskuuta 2015

VIIME PÄIVINÄ MÄ OON...

...Tehnyt Ikeareissun ystävän kanssa, jonka oon viimeksi nähnyt yli vuosi sitten.
...Kokenut pientä materialismionnellisuutta kotiin hankituista uusista jutuista.
...Leiponut vuoden ekat joulutortut.
....Aloittanut kerrankin joululahjojen hankkimisen ajoissa.
...Läpäissyt autokoulun teoriakokeen ensimmisellä yrittämällä.
... Kokenut onnistumisen sekä epäonnistumisen tunteita auton ratissa.
...Virittänyt jouluvalot ja kynttilät kotiin sekä nauttinut niiden tuomasta tunnelmasta.
...Ilahtunut puheluista ja viestittelyistä vanhempien ja ystävän kanssa.
S5
...Tehnyt yhtä mun lempparisalaateista.
...Fiilistellyt viikon päässä häämöttävää täysi-ikäisyyttä.
...Havahtunut yöllä siihen, että kissa kömpii kehräämään sun viereen.
...Harmitellut kuvien puutetta mun blogissa.
...Yrittänyt pähkäillä tulevaisuutta ja seuraavaa työssäoppimispaikkaa.
...Sopinut treffit ystävän kanssa perjantaiksi joulutorttujen leipomisen merkeissä.
...Valmistellut monien postausten tekstejä varastoon.
...Onnistunut luomaan simppelin, mutta kivannäköisen asun pooloneuleen ja karvaliivin ympärille.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.