SOCIAL MEDIA

24. marraskuuta 2015

CHRISTMAS WISHLIST

Nyt olisi vuorossa jo perinteeksi muodostunutta joululahjatoivepostausta. Tänä vuonna listalta ei löydy mitään kovin kummallista, pieniä ja hyödyllisiä juttuja kotiin ja mulle itselleni.
CHRISTMAS WISHLIST

1. NYXin meikkejä oon bongannut lähiaikoina yhä enemmän ja enemmän blogimaailmasta ja sitä kautta myös mä kiinnostuin niistä. Varsinkin pohjustusvoidetta ja meikinkiinnityssuihketta olisi mielenkiintoista päästä testaamaan, sillä mä en ole ikinä omistanut kumpaakaan.
2. Monen muun tavoin myös mä toivon Real Techniquesin siveltimiä, olisi ehkä ihan hyvä saada päivitettyä ne yläasteella saadut siveltimet uusiin... :-D
3. Seuraavaksi niitä kotijuttuja. Ikuisuuden haaveissa olleet pöytätabletit, valkoiset lakanat tuomaan hotellifiilistä arkeen ja metallinen kori nätiksi sisustuselementiksi ja tavaroiden säilyttämistä varten.
4. Mun listan kärkisijalla keikkuu yksi isompi hankinta nimittäin eteisenpenkki. Mulla on samaa sarjaa oleva yöpöytä, joten tämä sopisi hyvin sen kaveriksi ja ratkaisisi mun säilytysongelmat. Täytyy pitää sormet ristissä, että pukki toisi tän mulle.
5. Lapasiin ja ikivanhaan harmaaseen huiviin kyllästyneenä nahkahanskat ja uusi huivi olisi myös paikallaan.

Millasia toiveita teidän listoilta tänä vuonna löytyy? :-)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.