SOCIAL MEDIA

18. marraskuuta 2015

5 VINKKIÄ NETTISHOPPAILUUN

Ruudun toiselta puolelta löytyy varmaan monia, jotka tykkää nettishoppailla vai oonko ihan väärässä? Mä tykkään shoppailla nykyään mieluummin konkreettisissa kaupoissa kuin netissä, mutta kyllä mä silti tsekkailen nettikauppojenkin tarjontaa. Oon kerännyt tähän muutamia vinkkejä, jotka mä oon kokenut hyödylliseksi netissä shoppaillessa. Nää on varmaan aika itsestäänselviä, mutta toivottavasti joku sai tästä ees jotain irti.

Luotettavuus. Tutustu sivuston toimitus- ja palautusehtoihin sekä maksutapoihin. Epäluotettavia ja feikkisivuja on netti pullollaan, mutta ne pystyy tunnistamaan aika helposti jo pelkän maalaisjärjen avulla. Kaikilta nettisivuilta pitäisi löytyä ainakin kyseisen puljun osoite ja puhelinnumero. Mä tykkään myös googletella ihmisten kokemuksia, jos aion tilata mulle entuudestaan tuntemattomasta verkkokaupasta.

Vertaile. Samoja tai vastaavia tuotteita voi löytyä monilta eri nettisivuilta eri hinnoin, joten kannattaa vertailla eri sivustojen tarjontaa ja hintatasoja eikä klikata tuotetta suoraan kotiin ensimmäiseltä sivulta missä oot surffaillut.
DSC02516
Alennuskoodit. Alehaukka ilmottautuu, moniin nettikauppoihin on yleensä voimassa joku alennuskoodi ja mistä tahansa verkkokaupasta mä tilaankaan niin tsekkaan aina googlesta löytyykö sinne voimassa olevaa koodia. Alekoodi ei aina välttämättä ihan hurjasti tiputa loppuusummaa, mutta tässä kohtaa mä ajattelen, että säästö se pienikin säästö on.

Koot. Varsinkin ulkomailta tilattaessa kannattaa tsekata sivuston kokotaulukot ja vaikka kotona mittailla vastaako ne yhtään sun omaa kokoa. Mulle on käynyt pari kertaa niin, että Kiinasta tulleet tuotteet on ollu mulle liian pieniä, vaikka oon valinnut L-koon mun normaalin S-M:n sijaan.

Members.com. Pakko vielä vinkata tästä kaupasta, jos joku ei tiedä. Tuolta löytyy siis päivittäin erilaisia tarjouksia miehille ja naisille monilta tuotemerkeiltä esim. Nelly, Only, Cheap Monday... Tää on ehdottomasti yks mun lempparinettikaupoista!

Käykääpä muuten linkkailemassa vielä asuja edelliseen postaukseen! ;-)

2 kommenttia :

  1. Kiva postaus ja hyviä vinkkejä! Toi kokojuttu on kyllä aika ihmeellinen. Mulla on kans käynyt monesti niin että oon ottanut just L kokoisen ja ei sitten millään mahdu... Normaalikoko on sama kun sulla. :-/

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva että tykkäsit!! Ja joo toi on kyl niin mystinen juttu, mut esim just noilt kiinakaupoilta voi nyt oottaa mitä vaan, haha :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.