SOCIAL MEDIA

21. lokakuuta 2015

RANDOM SNAPSHOTS

blogi1
blogi2
Saanko esitellä yhen mun lemppariruoan, jonka olemassaolon muistan kuitenkin ihan liian harvoin. Tehtiin tätä pari viikkoa sitten mun hyvän ystävän kanssa ja näitä kuvia katellessa tuli niin vesi kielelle. Tää nachosetti on varmaan kaikille jo aika tuttu juttu, mutta oisko teillä kiinnostusta saada nopeeta reseptiä tästä?
blogi5
blogi10
blogi13
Tänä syksynä oon valokuvannut ihan liian vähän ja tuntuu, että ruska-aika on mennyt multa ihan kokonaan ohi, vaikka ihastelenkin joka päivä työmatkan varrella nättejä puita ja lehtiä ja haaveilen kuvista niiden seassa. Pitäis ryhdistäytyä tän kuvaamisen kanssa ja kantaa kameraa enemmän mukana, valokuvaus on kumminkin se juttu mistä mä tykkään.
blogi11
Oon myös herkutellut viime aikoina ihan laittoman paljon ja juossut ties kuinka monta kertaa herkkutarjousten perässä ympäri eri kauppoja. Tässäkin kohtaa pitäis vähän ryhdistäytyä ja päästä irti tästä sokerikoukusta, sillä musta tuntuu, että ostan herkkuja vaan tottumuksesta vaikka joka kerta ei ees tekis mieli. Herkuttelua en kuitenkaan kokonaan halua kieltää, mutta rajansa kaikella.
blogi14
Kaikki suurimmat hankinnat mun kotiin on saatu tehtyä ja voisin vihdoinkin kuvata kunnon kämppäpostauksen, vaikka tää ei kokonaan valmis olekaan. Mut eiks se vähän niin mene, et koti on ikuisuusprojekti ja aina löytyy jotain pientä viilattavaa? Seuraavaa Ikeareissua odotellessa siis.
blogi12
¨blogi13 Yhteiselo tämän karvapalleron kanssa on sujunut paremmin kuin hyvin ja oon edelleen niin onnellinen siitä päätöksestä, että otin kissan, vaikka se vähän nopeella aikataululla tulikin. En osais kuvitella enää mun elämää ilman, että joku on aina vastassa ja maukuu ruokaa kun tulee kotiin. On se vaan niin ihana.

Nyt mun täytyy rientää sillä parin tunnin päästä otetaan nokka kohti Helsinkä ja Tallinnaa ja mulla on pakkaus- ja laittautumisjutut vielä ihan vaiheessa! Ihanaa viikkoa♥

2 kommenttia :

  1. Toi nachosysteemi on niin parasta! Ohjeita on vaikka kuinka paljon erilaisia eli todellakin kiinnostaa sun oma versio siitä. Jos sais vaikka vaihtelua siihen omaan tuttuun reseptiin. :-)

    http://aboutmylife-peppi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin on!! Ja totta, vaikka noita ohjeita löytyyki joka tuutista nii eiköhän yks lusikka lisää mahdu vielä siihen soppaan :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.