SOCIAL MEDIA

24. lokakuuta 2015

OCTOBER VIA PHONE

blogi2
1. Testaamassa paljon hypetettyjä Capon burgereita. Mun mielestä toi annos oli pieni pettymys, mutta hyvin sen silti sai uppoamaan. 2. Tallinnan kaduilla. 3. Lemppariyksityiskohta mun kodissa, vielä pari taulua lisää niin toi seinä alkaa olla valmis. 4. No niitä ihania syksyn värejä.
blogi3
1. Vihdoin hyvästit sängyltä telkkarin kattelulle! 2. Tosta sohvasta muodostu heti mun ja Mustiksen hengailupaikka. 3. Yks asia mistä mä tykkään syksyssä on nätit auringonlaskut. 4. Yhden lempparitytyn kanssa viikonlopunviettoa.
blogi4
1. Videohommia töissä, tästä mä tykkään! 2. Syyslomalla tuli moikattua tätäkin pikkukaveria, joka ei tainnut olla yhtä innoissaan mun näkemisestä murinan ja läpsimisen perusteella :-D 3. Pienet kuvaussessiot parvekkeella. 4. Mua alkaa aina naurattaa tätä kuvaa kattoessa, kattokaa nyt sitä, en kestä!
blogi1 1. Voisinko vaan palata pari päivää taaksepäin ja päästä taas syömään buffettiin? 2. Ihana Tallinna♥ 3. Sovituskoppiselfie, tolta reissulta ei tarttunut mukaan muuta kun musta hame kaverin synttäreitä varten. 4. Meri, samaan aikaan niin kiehtova ja pelottava.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.