SOCIAL MEDIA

25. lokakuuta 2015

NACHOVUOKA

Kyselin pari postausta sitten kiinnostaisko teitä nähdä ohje yhteen mun lemppariruokaan eli nachovuokaan ja se sai positiivista kannatusta, joten seuraavaksi ohjeet mun variaatioon tästä herkusta.
2
1
Tarvitset: 
Nachoja, salsaa, jauhelihaa, juustoraastetta ja haluamasi kasvikset salaattia varten.

Tää on tosi helposti muunneltavissa oleva resepti, sillä jauhelihan voi halutessaan korvata kanalla, salsan voi vaihtaa vaikka juustodippiin ja salaattiin voit valita just niitä juttuja mistä sä tykkäät. Mä käytin tällä kertaa kurkkua, paprikaa, salaattia ja punasipulia.
3
4
Levitä vähän murskatut nachot uuninpellille ja ruskista ja mausta jauheliha.
5
Heitä paistettu jauheliha, salsa ja juustoraaste nachojen päälle ja laita koko komeus uuniin niin kauaksi aikaa, että juusto on sulanut. 
6
Sillä aikaa voit pilkkoa kasvikset ja laittaa ne valmiiksi lautaselle.
7
8
Lopuksi lisää uunista tullut setti salaatin päälle ja bon appetit. Tää on tosi helppo ja nopea ruoka tehdä, joten ehdottomasti suosittelen kokeilemaan!

4 kommenttia :

  1. namnam tollanen on niin hyvää ♥

    VastaaPoista
  2. Me ollaan tehty tätä samaa, mutta kana-versiona! Pitää kyl kokeilla myös jauhelihalla, näyttää hyvältä.

    Tykkään sun blogin ulkoasusta, ihanan selkeä. Ja isot laadukkaat kuvat toimii aina :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitäis kokeilla joskus kanaversiota, kun mä oon tehny aina taas jauhelihalla :-D
      Kiitos paljon♥

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.