SOCIAL MEDIA

7. lokakuuta 2015

AUTUMN SHOPPING HAUL

Jo elokuun lopussa mä kohotin katseeni syksyä kohti ja aloin katselemaan syksyisempiä vaatteita ja nyt on aika esitellä ne teillekin! Näistä ostospostauksista on muutenkin tykätty kovasti, joten eiköhän aloiteta.
paidat2
Harmaa taitaa olla tänä syksynä se juttu, sillä ihan huomaamatta mun vaatekaapin hyllyt on täyttynyt harmaan eri sävyistä. Nämä kaksi on jo elokuun loppupuolella ostettu BikBokista ja varsinkin toi pitkähihanen on yks mun lempparivaatteista tällä hetkellä, sillä siinä yhdistyy kaikki mistä tällä hetkellä tykkään. Harmaa väri, ribbineulos ja korkeampi kaulus.
paidat1
Mä oon täysin hurahtanut poolopaitoihin. Vielä viime vuoden syksyllä en olisi uskonut vetäväni näitä päälle, mutta niin se mieli vaan muuttuu. Valitsin House of Brandonin valikoimasta itelleni ruskean neuleen* ja tummanharmaan trikoopaidan*, joista molemmista löytyy juurikin tämä turtleneck-kaulus. Harmaan paidan löydät tästä ja neuleen tästä!
paidat4
Bongasin Hennesin nettisivuilta nämä neuleet (valkoinen ja harmaa) hintaan 7,95e ja mun oli pakko klikata näitä kaksin kappalein kotiin. Mun vaatekaapista on puuttunut kaikki peruspaidat ja neuleet, joten viime aikaiset ostokset onkin keskittynyt yksinkertaisiin ja helposti yhdisteltäviin yläosiin.
meikkijutut
Tähän väliin vähän meikkijuttuja. Tilasin netistä uuden kulmakarvasiveltimen ja tolla on niin paljon helpompi levittää kulmaväriä verrattuna mun vanhaan siveltimeen joka just ja just pysy sormissa. Samalla tilasin myös eyelinersiveltimen, mutta sitä en oo vielä päässyt testailemaan. Joskus loppukesästä nappasin Essencen valikoimasta pari huultenrajauskynää lisää ja nämä ei kyllä pettänyt tälläkään kerralla.
kengät1
Nämä kengät onkin jo kerran näkynyt täällä, mutta lisätään ne silti tähän postaukseen. Molemmat on Nellyn aleista tilatut muutama viikko sitten ja varsinkin noi ruskeat on mun mielestä tosi kivat.
lasi
Poikettiin viime viikonloppuna Tigerissa ja olin jo lähdössä sieltä tyhjin käsin ulos, kunnes huomasin oven suussa nämä lasit. Mä tykkään juoda vettä mieluummin pullosta tai juurikin tälläsistä erilaisista laseista, joten ei harmittanut yhtään tuhlata kahta euroa tähän.
kello
Sain vihdoin tuhlattua mun joulusta jääneen lahjakortin Timanttiselle ja myyjän avustuksella päädyin tähän ruusukultaiseen kelloon. Mä en oo mikään korutyttö, vaikka kovasti oon yrittänyt opetella niitä käyttämään, joten kellot on ehdottomasti mun lemppariasuste ja tää pääsee takuuvarmasti käyttöön.
paidat3
Tästä on muodostumassa aika yläosapainoteinen postaus, mutta vielä löytyy pari paitaa. V-aukkoiset t-paidat on tällä hetkellä ihan lemppareita ja siistimpiä paitoja multa löytyy ihan liian vähän kaapista, joten toi sifonkinen paita tuli myös tarpeeseen. Nämä on tilattu Clamokselta yllämainittujen meikkisiveltimien tapaan.

Ja hei jos idea bloggaajien whatsapp-ryhmästä kiinnostaa niin käyppä tsekkaamassa edellinen postaus! ;-)

Yhteistyössä House of Brandonin kanssa.

10 kommenttia :

  1. Kivasti oot ainakin yläosia haalinut :-D Mäki niin tahtoisin kaikkia kivoja neuleita ja poolopaitoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha nojoo, just joku aika sitte valitin kuinka mul ei oo mitää kivoja paitoja ja nyt niitä on vähä liikaaki :-D Ja jep neuleet ja poolopaidat on kyl❤

      Poista
  2. ihania noi kahen ekan kuvan vaatteet etenkin ♥ se on muuten ribbineulosta toi "pystyviiva" :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin on mustakin!! :-) Noni hyvä et selvis tämäki, ribbineulos siis :-D

      Poista
  3. Ihania noi poolopaidat ja neuleet! Mulla ihan ykkösenä ostoslistalla!

    http://thesehighlights.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kaupoissa on kyl tosi paljon kivoja syksyvaatteita tällä hetkellä, et munki tekis hamstrata noita vielä lisää :-D

      Poista
  4. Oi kun kivoja ostoksia :-)

    http://matildanieminenmusic.blogspot.se/

    VastaaPoista
  5. Ihania kaikki! Erityisesti ekan kuvan vaatteet, itselläkin etsinnässä jokin kiva ribbineulospaita :-)

    http://iinavilhelmiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Etköhän säkin jonku kivan yksilön löydä!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.