SOCIAL MEDIA

22. syyskuuta 2015

TÄMÄN HETKEN FIILIKSET

Mä en tiedä mistä mä alottaisin. Halusin tulla kirjottelemaan mun kuulumisia ja ehkä jollain tavalla selittämään sitä miksi tänne ei juurikaan ilmesty postauksia, vaikka kuun alussa puhuinkin sitä, että haluan alkaa panostamaan blogiin täysillä. Tälläsiä juttuja pyörii siis tällä hetkellä mun mielessä:

Mun elämä on ollut viime aikoina osittain aika kiireistä ja päivät venyy helposti tosi pitkiksi, tai ainakin pidemmiksi mihin mä oon tottunut. Oon ollut viime aikoina myös väsynyt, tosi väsynyt ja päänsärystä on tullut mulle melkein jokapäiväinen kaveri. Herään kuuden jälkeen, teen 8h työpäivää, käyn pari kertaa viikossa sen päälle autokoulussa ja tuun illalla takaisin kotiin ja oon heti yhdeksältä valmis untenmaille. Ne pari viikkoa, jotka vietin elokuussa koululla oli lähinnä sitä, että siellä käytiin vaan kääntymässä, joten ehkä vie vaan vähän tavallista kauemmin aikaa tottua tähän uuteen rytmiin. Jotenkin tuntuu välillä ton seurauksena, että elän viikot jonkunlaisessa sumussa. Arkipäivät hujahtaa silmissä, yhtäkkiä on taas viikonloppu ja seuraavaksi ollaan taas maanantaissa.

Älkää käsittäkö väärin, mulla on kyllä kaikki hyvin ja elämä hymyilee, ei siinä mitään. Ton ylläolevan tekstin kirjotin itseasiassa eilen ja tänään mulla on ihan erilaiset fiilikset. Oon ollut paljon pirteempi ja tuntenu itteni jotenkin eloisammaksi. Johtuuko se sitten tosta tänään ulkona paistavasta auringosta vai mistä, sitä en osaa sanoa. 
kimono4
Tän uuden arkirytmin myötä en oo vielä oppinut sovittamaan mun vapaa-aikaa kunnolla siihen. Rehellisesti sanottuna itkin viime viikolla, ku tuntu siltä, ettei mulla oo aikaa eikä jaksamista tehdä enää niitä asioita mitä mä rakastan hyvänä esimerkkinä just tää blogi ja valokuvaus. 8h työpäivän jälkeen ei kyllä käy edes ensimmäisenä mielessä taas avata konetta ja ruveta vääntämään postausta, mut enköhän mä keksi jotain. Mun mielestä tääkin on vaan järjestelemiskysymys, vaatii totuttelua sovittaa blogi uuteen aikatauluun, ei sen kummempaa. Sain mun iskältä vähän aikaa sitten uuden vihkon ja sen sivut pursuaa tällä hetkellä erilaisia postausideoita. Sisustusjuttuja, tulevaisuuden suunnitelmia, reseptejä mä oon ainakin suunnitellut teille, joten pysykäähän kuulolla!

Väkersin muuten vihdoin uuden bannerin sen väliaikasen reppanan tilalle, vaikka toi ei ookkaan ihan vuodenaikaan sopiva niin blogin ilme näyttää heti paljon freesimmältä. Mitä mieltä te ootte? Kysymyspostaukseen ehtii käydä vielä heittelemässä kysymyksiä, liikaa niitä siellä ei todellakaan ole! Ihanaa viikkoa teille, palataan mahdollisimman pian

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.