SOCIAL MEDIA

3. syyskuuta 2015

SYYSFIILIKSIÄ

Mä oon hyvästellyt kesän jo aikoja sitten ja ollut valmis toivottomaan syksyn tervetulleeksi, mutta tällä viikolla se iski oikeesti vasten kasvoja. Syksy on täällä. Huomasin sen, kun aamulla ulos astuessa tulee vastaan kirpeä ja kostea ilma, joka laittaa sun hengityksen höyryämään. Kun töihin kävellessä koitat kääriytyä enemmän ja enemmän farkkutakin uumeniin, joka ei lämmitä sitten yhtään ainakaan tälläistä vilukissaa. Kun iltapäiväisellä pullanhakureissulla tulee kylmä ja sisälläkin meinaa olla kädet jäässä. Mut ei, mä en pistä tota ollenkaan pahakseni, syksy on aika ihana. Olen alkanut haaveilla uudesta syystakista ja vihdoin löysin täydelliset bootsit itselleni. Myös sade on ihanaa silloin kun on itse sisällä ja voi vaan kuunnella sen ropinaa parvekkeen ikkunoihin. Kynttilöiden polttaminen ja villapaidat on ihania samoin hyvällä omalla tunnolla sisällä kyhjöttäminen, pimenevät illat ja pian alkava kaunis väriloisto.

Syksyn tullen haluaisin myös alkaa panostaa tähän blogiin täydestä sydämestäni. En ole viime aikoina ollut kovin tyytyväinen kuviin ja sisältöön, mutta tiedän, että tää on se juttu mitä mä haluan tehdä, joten eiköhän se innostus ala palailla pikkuhiljaa. Oon koittanut huudella facebookin bloggaajaryhmissä itelleni lahtelaista bloggaajaa asukuvauskaveriksi, mutta ei oo vielä tullu ketään vastaan. Jos siellä joku lahtelainen haluis lähteä mun kuvauskaveriks nii huudelkaa vaikka kommentteihin tai sähköpostiin, ois kiva! 

Semmosia fiiliksiä tähän päivään, ootteko te jo valmiita syksyyn? :-)
DSC00439

4 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Joo!! Mennää joku päivä eikä jätetä vaa puheiden tasolle :-D

      Poista
  2. Tee eliaksesta sun kuvaus orja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukakohan tuttu siellä taas huutelee, mutta hänelläkin on arkisin koulua ja omat menot :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.