SOCIAL MEDIA

4. syyskuuta 2015

OSTOSLISTA SYKSYLLE

Helteet taitaa olla nyt lopullisesti takanapäin ja mä aion keskittää katseeni entistä enemmän syyspukeutumiseen ja haudata ne kesävaatteet taas vähäksi aikaa sinne kaapin uumeniin. Syksy on varmaan mun lempparivuodenaika pukeutumisen kannalta, sillä silloin voi yhdistellä neuleita, ohuempia takkeja ja huiveja eikä tarvitse hautautua sen sun yhden oikeesti lämmittävän parkatakin uumeniin. Mun tyyli ei ole hirveesti muuttunut viime vuodesta, mutta katotaan mitä ostoslistalta täksi syksyksi löytyy.
autumn shoppinglist
Aika perusjuttuja löytyy kuten kuvasta voi huomata, mutta sellasta mun pukeutuminen onkin. Neuleita ja kollaripaitoja ei voi koskaan olla liikaa ja poolokaulukset on mun suosiossa tällä hetkellä. Samoin hankintalistalta löytyy uusi huivi (ne ginatricotin muhkeet huivit on ihan parhaita, haluun semmosen valkosen tai mustan) ja tänä vuonna pitäisi ostaa myös uusi talvitakki, sillä entistä oon käyttänyt jo ainakin pari vuotta. Ennen kovia pakkasia haluttais kyllä hommata syksyksikin joku ohuempi takki, tommonen ruskeensävynen ois niin kiva...
Hakusessa olisi myös uusi pikkulaukku, johon mahtuisi myös se kuuluisa kamera, sillä mun vanhasta katkes hihna joku aika sitten enkä käytä isoja olkalaukkuja enää ollenkaan. Ne bootsit, joista viime postauksessa puhuinkin keikkuu myös tän listan kärkipäässä ja tänään laitoin parit potentiaaliset ehdokkaat tilaukseen, saa nähdä onko kummatkaan niistä hyvännäköset tähän kanoottijalkaan. Tän koko listan ykkössijaa pitää kumminkin tummansiniset farkut, joita mun vaatekaapista ei tällä hetkellä löydy ollenkaan. Tai no onhan mulla ikivanhat dr.denimit, mutta ne on niin repeämispisteessä, että en oo uskaltanut vetää niitä enää jalkaan. Pitäs vissiin lähteä joku päivä bikbokkiin farkkuostoksille.

Mitä teidän ostoslistalta löytyy tällä hetkellä? Onko yhtään samoja juttuja kuin mulla? :-)

4 kommenttia :

  1. Oi, neuleita! Syksy on munkin lempparivuodenaika jos pukeutumista mietitään. Neuleissa ei läkähdy, mutta ulos tarkenee silti mennä ilman eskimovaatetustakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrospukeutuminen on kyllä syksyssä yks parhaimpia juttuja!! Ja neuleet, ihan lemppareita!!♥

      Poista
  2. Tosi ihania syysjuttuja oot tähän kerännyt ja toi kissapostaus oli aivan sairaan hyvä!!:D Jäin ehdottomasti lukemaan ja odotan innolla seuraavia postauksia:)

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja haha kiva kuulla, että säki tykkäsit vähän tommosesta erilaisemmasta postauksesta! :-D
      Ihana kuulla tämmöstä palautetta, tää motivoi tosi paljon tekemään uusia postauksia ja panostamaan tähän täysillä, tervetuloa seurailemaan♥
      Mä itseasiassa löysin sun blogin vähän aikaa sitten muistaakseni jonkun linkitä blogisi -postauksen kautta ja sullakin on aivan ihana blogi!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.