SOCIAL MEDIA

20. syyskuuta 2015

LAUANTAI MUN KANSSA

7:02 Ei hitto onks kello vasta ton verran. En kyllä varmana nouse vielä, onneks on lauantai ja saan hyvillä mielin ummistaa silmät ja jatkaa unia.
8:44 Herään uudestaan kun Mustis puskee päätään mun kättä vasten ja alottaa armottoman kehräyksen, sillä alkaa olemaan varmaan nälkä. Kellokin on onneks jo ton verran, että voisin kohta nousta, mut jos mä nyt eka hetken aikaa selaisin instagramia. 
9:05 Meen naamanpesulle ja ei hitto Mustis on näköjään tehny jätöksensä vessan lattialle... Huoh eikun siivoamaan.
9:15 Jos nyt vihdoin sitä ruokaa.
9:17 Mustis pyörii ja kehrää jaloissa, ruuan saaminen on sen mielestä kyllä aina yhtä ihmeellinen juttu.
9:29 Oho, jumituin selaamaan puhelinta, jos nyt söis vaikka itekin.
9:36 Jääkaappi ammottaa tyhjyyttään, joten vedän pari hapankorppua ja kreikkalaista jogurttia jäisillä vadelmilla.
9:49 Onneks vielä ei oo kiire mihinkään, meen takas sänkyyn ja kattelen yön aikana tulleita snäpin mystoryja.
munpäivä2
10:22 Makoillaan Mustiksen kanssa vieläkin sängyssä, no ei kai se väärin oo.
10:29 Yks mun elämän parhaista päätöksistä oli kissan ottaminen, nyt se makoilee ihan kerällä mun vieressä ja kehrää *sydänsilmäemoji*.
11:01 Tekis mieli nousta tästä, mut en raaski ku Mustis nukkuu niin sikeesti.
11:12 Nousen vihdoin, käyn pesemässä hampaat ja avaan koneen. Pitäis varata leffaliput mulle ja Eliakselle.
11:17 Taas tää taistelu mokkulan kanssa alkaa, en nyt jaksais mitään tällästä. Leffasuunnitelmatkin peruuntu, joten laitan koneen samantien kiinni.
11:58 Päivä muuttu just hyvästä huonoks, kaivaudun takasin peittojen alle.
12:40 Ehkä mä annan tällä päivälle vielä toivoa, iskä lupas tulla lamppuostoksille ja kiinnittämään pari taulua.
13:10 Makeup done, sit vielä hiukset ja vaatteet!
13:21 Miten tää on taas näin vaikeeta, kaikki vaatteet näyttää tyhmiltä ja naamakin on ihan oranssi.
13:43 Vihdoinkin lähtökunnossa!
14:04 Summeri soi, käyn avaamassa Eliakselle oven.
14:16 Sitten ovesta ulos ja pihalle, iskä oottaakin jo autossa.
munpäivä3
14:17 Matkalla, eka pysäkki Robinhood, löytyisköhän täältä muuten tauluteippiä?
14:50 Nyt ollaakin jo hesessä, tääl on ihan jäätävät jonot ja mulla sairas nälkä...
15:19 Seuraavaks lampunostoon!
15:25 Miten yhen lampun valitseminen voi olla näin vaikeeta? Kyllä mä nyt jonkun otan, niin monta kertaa ollaan käyty vaan kattelemassa ilman, että mitään on lähtenyt mukaan.
16:03 Kotona ollaan, kissalle vähän ruokaa ja iskä alkaa asentaa lamppua.
16:21 Eihän tästä hommasta tuu yhtään mitään, lampunasennus jää seuraavalle kerralle, mut sain mä onneksi noi pari taulua paikoilleen.
16:34 Iskä lähti, jos nyt hetken makoilis taas tässä sängyllä.
17:02 Ei saada mitään aikaseks, pitäis lähteä Eliakselle, mut laiskottaa ihan hirveesti.
17:41 Vihdoin saadaan ittemme liikkeelle, seuraavaks kohti bussipysäkkiä.
17:58 Välipysäkki torilla ja matka jatkuu taas!
munpäivä4
18:31 Lähetään kohta kauppaan ostamaan tacotarvikkeita, ne on kyl ihan parhaita!
19:20 Tacotarvikkeet ostettu ja vihdoin perillä, nyt hetki sohvalla ja sitten kokkauspuuhiin.
20:25 Iltapalatacot vedetty, tänään ei kyl tarvi syödä enää yhtään mitään. Nyt voi taas hyvällä omatunnolla makoilla loppuillan sohvalla.
21:36 Katotaan James Bondia, mua alkaa jo väsyttää ja silmät tuntuu menevän automaattisesti kiinni.
22:16 Mä tein sen taas, nimittäin nukahdin sohvalle... Vois melkeimpä mennä pesemään hampaat.
23:30 Hyvänyön pusut vaihdettu, nyt kohti höyhensaaria!

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.