SOCIAL MEDIA

25. syyskuuta 2015

KYSYMYKSIÄ & VASTAUKSIA

Millaisen meikin arkisin teet? Aika simppelin, vähän peitevoidetta, puuteria, poskipunaa, ripsaria, kulmaväriä ja that's it! Joskus laiskoina aamuina laitan pelkästään kulmat ja ripset. Meikkivoiteen oon jättänyt hetkellisesti kokonaan pois, mutta eiköhän talven tullen sitäkin tule läträttyä naamaan.
Miten laitat hiukset arkisin? Mä oon tosi laiska hiustenlaittaja eikä mulla aamuisin siihen jää edes aikaa, joten laitan yleensä yöksi letin ja lähden sen luomilla kiharoilla kouluun/töihin. Joskus tosi harvoin jaksan suoristaa, kihartaa tai väkertää jonkun nutturan tähän reuhkaan.
Ovatko hiuksesi värjätyt vai omaa väriä? Värjätyt, laitoin ala-asteella ekan kerran näihin vaaleita raitoja ja siitä asti ollaan värjätyllä linjalla jatkettu. Pitäis muuten taas varata kampaaja-aika, sillä toi juurikasvu alkaa olla aika järkyttävä, mut mun lompakko taitaa olla vähän eri mieltä.
Voisitko kuvitella itsellesi punaisia hiuksia? En, mulla oli joskus punaruskeat hiukset ja ne ei ollut ollenkaan mun juttu, joten sellasia räikeen punasia en viitsi edes kuvitella.
Kuinka pitkä olet? En oo ihan varma, 180cm paremmalla puolella!
Kuinka terveellisesti syöt? Täytyy myöntää, että en kovin terveellisesti. Syön vähän miten sattuu, mitä sattuu ja viikonloppuisin aina herkutellaan. Nykyään on pyrkinyt syömään kaks lämmintä ruokaa päivässä, toisen töissä ja toisen kotona ja lisäämään enemmän kasviksia mun ruokavalioon.
Oletko koskaan halunnut mennä värianalyysiin, tiedätkö itse mitkä värit sopivat sinulle, käytätkö värejä joista pidät vaikkeivat ne olisi "sinun värejäsi"? Värianalyysi oli mulle itseasiassa tuntematon käsite, joten mun piti mennä googlaamaan mistä oikein on kyse. Ois kyllä tosi mielenkiinnosta joskus mennä, mulla kun ei todellakaan oo hajuakaan siitä mitkä on ns. "mun värejä" mitkä mulle sopii ja mitkä ei, haha :-D
4
Kuinka kauan olet fanittanut One Directionia ja miksi fanitat? Oon fanittanut yli neljä vuotta ja miksi mä fanitan? Ei mulla tähän mitään kauheen syvällistä vastausta ole, mutta poikien musiikki vaan uppoo muhun, ne on ihania persoonia, ottaa fanit huomioon ja saa mut aina hyvälle tuulelle. Tätä on tosi vaikee selittää, jos ei ite pysty samaistumaan, mutta mulla on tosi vahva side sitä bändiä kohtaan ja se valehtelematta yks mun elämän tärkeimmistä asioista.
Katsotko jotain seuraavista: Teen Wolf, Valehtelevat Viettelijät, Vampyyripäiväkirjat, Lost, Olipa kerran? Mielipidettä? Tällä hetkellä en seuraa mitään noista, mutta Pretty Little Liarsia tuli katottua ennen kuin jäin jumiin vitoskauteen sen takia, että en löytänyt sitä suomenkielisillä teksteillä mistään. Se oli kyllä koukuttava, pitäis varmaan jossain vaiheessa alkaa taas kattoa, kun on enemmän aikaa.
Mitä mieltä olet koulukiusaamisesta? Homo- ja lesboliitoista? Roturasismista? Ihan hirveetä romaania en tähän viitsi alkaa selostamaan, mutta tiivistetysti koulukiusaaminen on mun mielestä täysin väärin, kuka ees voi ajatella sen olevan hyvä juttu? Homo- ja lesboliittoja vastaan mulla ei oo mitään, erilaisuus on rikkaus ja kaikilla on oikeus rakkauteen. Roturasismi on mun mielestä myös väärin, ketään ei pitäis tuomita ihonvärin, uskonnon yms. perusteella.
Jos pitäisi valita joku uskonto (ei nykyinen) mikä se olisi? Hankala kysymys, mä muutenkin oon tosi epäuskonnollinen ihminen, joten en osaa vastata.
Mielipide uskonnoista? Arvostan eri uskontoja ja niihin kuuluvia henkilöitä, jokainen uskokoon mihin haluaa, mutta kuten jo sanoin mä en ite ole kovin uskonnollinen tyyppi.
2
Kerro mitä opiskelet ja miksi? Opiskelen kolmatta eli viimeistä vuotta audiovisuaalista viestintää ja miksi? Pitääkö tällekin olla joku erityinen syy... Ihan siitä syystä, että haluan työskennellä media-alalla ja tää oli mun mielestä hyvä pohja sille.
Unelma-ammatti/työ? Valokuvaaja tai muotilehdessä työskenteleminen ois ihan unelma!! Saa nähdä mihin mä päädyn...
Kuka sun asukuvat yleensä ottaa? Mun veli tai poikaystävä, joskus myös kaverit!
Mistä kameraan liittyvästä asiasta unelmoit? Tällä hetkellä unelmoin laajakulmaobjektiivista, hitto kun mistään ei meinaan löytyä Sonyn kameraan sellasta samalla hinnalla kun Canoniin. Oon kuullut, että Canoniin sellasen sais vaan kolmella sadalla... 
3
Lempikirja(t)? Sookie Stackhouse romaanit on ainakin tosi hyviä, tykkään myös sellasista tyttöhömppä- ja fantasiakirjoista.
Lempielokuva(t)? Yhtä lempparia en osaa valita, mutta samanlaisella linjalla mennään kuin kirjoissakin. Komediat, rakkaushömpät, fantasiat ja toiminta nappaa!
Lempiruoka ja -herkku? Lempiherkku on ehdottomasti irtokarkit ja sipsit, mutta ruoka onkin vähän vaikeempi. Tacot on ainakin yks lemppari!
Lempinettivaatekauppa? Mä en itseasiassa ihan hirveesti tilaile netistävaatteita, mutta Nelly on aina varma vaihtoehto ja Membersin aleja tulee joskus tsekkailtua.
Lempikukka? Ei mulla oikeestaan oo mitään erityistä lempparia, mutta orkideat ja pionit on kivannäkösiä.
1
Tummasuklaa vai maitosuklaa? Ehdottomasti maitosuklaa!
Kevät vai syksy? Kesä on kyllä näistä kahesta lemppari, mutt alkusyksy on mun mielestä myös tosi kivaa aikaa!
Oreo vai domino? En oo koskaan maistanut oreokeksejä, suklaata kylläkin ja dominoista en oikeastaan välitä, joten vastaan ettei kumpikaan :-D
Lapsuuden haaveammatti? Eläinlääkäri.
Lapsuuden hassu teko tai sanonta? Tää tarina on jääny mulle lapsuudesta parhaiten mieleen ja olin ehkä neljä vuotias kun tää tapahtu. Mun iskä oli lähdössä aamuvuoroon töihin, herätyskello oli herättänyt ja sitä rataa ja hän oli melkein lähtenyt ovesta ulos ja töihin, kunnes tajusi kattoo paljon kello on. Ja se kello tosiaan oli vasta kaks yöllä, vaikka herätykseen oli vielä monta tuntia. Sitä sitten ihmeteltiin miten se voi olla mahdollista ja myöhemmin selvisi, et mä olin käynyt kääntämässä iskän herätyskellon soittamaan aikasemmin :-D
Valitsetko asuun sopivat sukat? Mua nauratti tää kysymys, sillä oon pari kertaa tainnut mainita täällä, että mulla on aina oltava asuun sopivat sukat, joten kyllä.
Katsotko kauhuleffoja, mikä on paras/pahin? En katso, oon kattonu mun elämän aikana tasan yhden kauhuelokuvan ja puolet siitäkin ajasta olin silmät kiinni.
Uskotko horoskooppiin? Jollain tasolla kyllä.
Tiedätkö kaiken tämän vuoden maaliskuun bf hässäkän syistä? Niin mikä bfhässäkkä? En oo kuullukkaa tommosesta, että siitä voi varmaan päätellä tiedänkö vai enkö :-D

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.