SOCIAL MEDIA

26. syyskuuta 2015

KURKISTUS MUN KOTIIN

No nyt vihdoin sitä sneak peekkia mun kodista! Eilen sain otettua itteäni niskasta kiinni ja napsittua parit uudet kuvat tästä luukusta. Ja voi että mä viihdyn täällä niin hyvin vaikka tää ei mun unelmien kämppä olekaan ja mulla on vihreät keittiön kaapit ja pinkit vessan seinät. Vielä on kaikki vähän rempallaan ja asuntopostausta saatte odotella, mutta viherkasvit, taulut seinällä, lamput, koristetyynyt, muut pienet sisustustavarat ja yksityiskohdat on saanut tän näyttämään jo vähän multa. Mitä te tykkäätte?
7
6
5
4
3
2
Hei muuten loin itelleni eilen twitterin ja mua voi seurailla siellä nimellä @iinkaeveliina :-)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.