SOCIAL MEDIA

30. elokuuta 2015

VIERAILEVA TÄHTI

Moikka! Tänään täällä ei kirjottelekaan tuttuun tapaan Inka vaan nyt suunvuoroon ja vierailevaksi tähdeksi on päässyt astetta eläimellisempi kaveri. Mä olen siis Mustanaamio, tuttavallisemmin Mustis kuulemma 3-vuotias maatiaiskissa. Nyt jotkut saattaa ihmetellä mistä vähän erikoinen ja hilpeyttä (äiti naurahti ekan kerran kuultuaan nimeni, tai no eihän Inka mun oikea äiti ole, vaikka sillä nimellä itseään kutsuukin) aiheuttava nimeni on peräisin, mutta sen takana ei ole muuta tarinaa kuin naamassani oleva musta läiskä. Olen asunut täällä uudesssa kodissa tänään tasan viikon ja olen sopeutunut yllätävän hyvin, vaikka äiti sitä vähän epäilikin. 
mustis1
Luonteeltani olen sekä seurallinen että itsenäinen, vallan ihana tapaus, vaikka itse sanonkin. Päivät vietän yksin äidin ollessa töissä, mutta onneksi aika ei käy pitkäksi, sillä osaan viihdyttää itseäni. Pari kertaa olen laittanut matot rullalle ja piilottanut leluja sänkyyn, kun on ollut niin kivat leikit. Välillä on myös kiva käydä äidin viereen sängylle rapsuteltavaksi, jopa niin kiva, etten aina tiedä miten päin olisin ja kiehnään koko ajan eri suuntaan. Jos se käy liian ällösöpöksi niin silloin livahdan yleensä parvekkeelle omaan rauhaan.
mustis2
Lempipaikka täällä uudessa kodissa on ehdottomasti juurikin tuo parveke, jossa vietän paljon aikaa ulos tiiraillen. Tänään sain oman kiipeilypuun, onneksi ei enää tarvi katella pelkällä tuolilla, toi on paljon hauskempi. Näkyy kaikki oravatkin paljon paremmin ja siihen on niin kiva terottaa kynsiä. Mulle on tehty myös lattialle oma peti, jossa nukun yöt, välillä saatan tulla mennä myös äidin jalkoihin nukkumaan jos sille päälle satun. Tykkään myös hengailla pitkin kämppää ja ottaa rennosti niin parvekkeen oven edessä kuin sängyn allakin.
mustis3
Nyt päästäänkin mun lemppariaiheeseen nimittäin ruokaan. Äiti sanoo, että mun toinen nimi vois olla ahmatti, syön muka niin paljon...  No ainakin mä ilmotan kovaan ääneen, jos on nälkä. Mä oon kaikkiruokanen ja erilaiset märkäruuat on parhainta herkkua, mutta kyllä noi raksutkin kelpaa. En osaa valita yhtä lempparia, kun kaikki lihat, kalat ja kanat on niin hyviä ja voisin syödä niitä vaikka sata putkeen. Äiti kuitenkin on vähän jarruttelemassa, ihan mälsää. Ja ainiin silloin mulla vasta onnenpäivät onkin, kun saan sellasia spesiaaleja juustoherkkuja, ne on ihan parhaita!
mustis4
Parvekkeelta katselu, höyhenleluilla leikkiminen, rapsuttelu ja jonkun vieressä makoilu, juustoherkut ja nukkuminen on mun lempparijuttuja, mutta näiden lisäksi on yks juttu mistä mä en niin paljon välitä. Nimittäin kuljetuskoppa. Äiti sanoo, että tiistaina pitäisi lähteä käymään jossain, mutta en oo vielä päättänyt meenkö siihen suosiolla vai en...

Tässä kaikki tällä kertaa, toivottavasti tykkäsitte postauksesta ja tuutte varmasti kuulemaan lisää mun menoista ja meiningeistä ihan Inkan kirjoittamina :-)

2 kommenttia :

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.