SOCIAL MEDIA

25. elokuuta 2015

SUNLIGHT

Paljon on ehtinyt tapahtua sitten viime kuulumispostauksen, joten eiköhän oo aika päivitellä ne taas ajantasalle. Arki on lähtenyt rullaamaan uudessa kaupungisa tosi kivasti ja en voi uskoa, että pian eletään jo syyskuuta. Oon viettänyt aikaa ystävien kanssa, kämppäkin alkaa pikkuhiljaa näyttää enemmän kodilta kuin kaaokselta, aloitin eilen työharjoittelun ja huomenna mulla alkaa autokoulu sekä sunnuntaina mun luokse muutti pieni karvainen ystävä, josta tulette näkemään kuvia mahdollisimman pian. Elämä on tällä hetkellä ajoittain siis aika kiireistä, mutta tuntuu, että mulla menee paremmin kuin pitkään aikaan. Mitä teille kuuluu, kertokaa ihmeessä kommenteissa! :-)
Ja hei jos haluutte seurata mun elämää reaaliajassa niin snapchatissa mut löytää nimellä @iinkaeveliinaa
ootd1
ootd2
ootd5
ootd3
kimono House Of Brandon* top and shorts bikbok shoes converse necklace h&m

*Saatu blogiyhteistyössä.

4 kommenttia :

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.