SOCIAL MEDIA

4. elokuuta 2015

PÄIVITYSTÄ MEIKKIPUSSIIN

blog8
Tää on varmaan kolmas kerta ikinä mun blogiuran aikana, kun kirjotan meikkiaiheisen postauksen terveisin amatööri, jolla on näissä hommissa peukalo keskellä kämmentä. Ihan totta puhuen mä en oo koskaan ollu semmonen tyttö joka lätkii miljoonaa eri tököttiä naamaansa ja korjailee meikkiään pitkin päivää. Mä kuulun siihen kategoriaan, joka meikkaa aamulla, saattaa kerran päivän aikana lisätä puuteria ja muuten viilettää vaan menemään, vaikka ne aamuiset meikit ois kuinka pitkin poskia. Tän kesän aikana mun kiinnostus meikkeihin ja meikkaamiseen on kuitenkin noussut uudelle levelille ja oon tehnyt muutamia hankintoja, joista oon aika innoissani. Paljon, paljon harjottelua mä vielä kaipaan, mutta ehkä joku päivä mäkin osaan varjostaa kasvoni ja tehdä täydelliset rajaukset.
blog6
Mun arkimeikkiin kuuluu poskipuna ja kun edellinen alkaa vedellä viimeisiään mä ostin jo uuden varastoon. Tätä en oo vielä ehtinyt testaamaan, mutta jos Sokoksen myyjää on uskominen tän pitäisi olla pigmenttistä ja oikean väristä mun kasvoille, saa nähdä. Hintaa tais olla joku 15€, joten sietääkin olla hyvää! :-D
blog5
blog4
Kuten aiemmin jo mainitsin, mä oon vielä aika amatööri meikkijutuissa, joten oon koittanut päästä mun hankinnoissa mahdollisimman halvalla. Ihan vaan senkin takia, jos en jotain juttua omakseni kokisikaan. En oo koskaan ollut mikään huulipunatyttö, vaikka kovasti oon koittanut niitä testailla, mutta toista se on näiden huultenrajauskynien kanssa! Bongasin eräästä blogissa jutun Essencen huultenrajauskynistä ja kun kuulin, ettei ne maksa euroa enempää, mun oli pakko metsästää niitä itellenikin. Meikkihyllyllä kävi vaan hassusti, sillä as you can see toinen noista on Lumenen, mutta eipä tuo haittaa, sillä tykkään molemmista! Lopputuloksesta tulee kivan mattainen, nää ei sotke, kuten huulipunalla on tapana, pysyy hyvin ja levittäminen on helppoa. Huulipunariippuvuus täältä tullaan!
blog7
Oon mä pari hutiostostakin tehnyt, nimittäin nappasin heräteostoksena Essencen meikkihyllyltä myös kynsilakan- ja kynsinauhojen korjauskynät ja kuten osasin odottaa eihän nää mitään kummosta tavaraa ollut. Tolla kynällä ei monia kynsilakkoja poisteta enkä mä huomannut mun kynsinauhoissakaan mitään muutosta ton käytön jälkeen. Sen sijaan samaisen merkin kynsilakkoja voisin ylistää, kestää nimittäin sen verran hyvin kynsissä!
blog3
blog2
blog1
Sitten päästäänkin mun toiseen lempparijuttuun nimittäin Urban Decayn Naked2 palettiin, joka ei tosin aitoa ole nähnytkään, sillä tilasin tän Ebaysta vitosella kokeilumielessä :-D En oo koskaan ollut myöskään mikään luomivärityttö, mutta oon ehtinyt tätä nyt pari kertaa kokeilla ja ehkä musta vielä sellanen saadaan kuorittua. Vaikka tää onkin feikki, niin mun mielestä ajaa asiansa tarpeeksi hyvin ja tekee kivaa jälkeä. Arvatkaa vaan monta youtuben luomiväritutoriaalia mulla on tällä hetkellä kirjanmerkeissä...

Kauheet romaanit muutamistä meikeistä, toivottavasti siellä on meikkijuttujenkin tykkäilijöitä, että joku sai edes jotain irti tästä postauksesta!

Ps. Tänään saapui postissa vielä mun Ebaysta tilaama geelieyeliner (joka ei ehtinyt kuviin) ja näin yhden kokeilun perusteella voin sanoa, että tätä on ainakin tuplasti helpompi levittää verrattuna tusseihin ja vaikutti muutenkin ihan kelpo tavaralta. Seuraavaks voisin tilata sieltä niitä paljon hehkutettuja L.A Girlin Pro Concealereita...

8 kommenttia :

  1. oi toi paletti näyttää niin kivalle ! Mäki oon haaveillu noista L.A girlin peitevoiteista mutta vähän on vaikeeta netin kautta tilata, kuitenki mun tuurilla tilaan aivan väärät sävyt :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se kyllä onkin! Oisin vaan kaivannu tohon enemmän mattasävyjä, sillä melkein kaikki noista meinaa olla shimmerisiä :-/
      Haha mulla on vähän sama juttu noiden peitevoiteiden suhteen, mut täytyy vähän tutkailla asiaa ja kävis tuuri, että tulis oikeet sävyt! :-D

      Poista
  2. Noita Essencen halppislöytöjä kävin minäkin kurkkailemassa! :D Hyllyt melkein tyhjiä kyllä oli, mutta muutaman hyvältä vaikuttavan jutun nappasin kuitenkin... :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo tuollakin oli tosi monet lopussa ja hylly muutenkin ihan sekasin! En kyllä ihmettele noiden suosiota, kun on niin halpoja ja yllättävän hyviä :-)

      Poista
  3. Tosi kivat sävyt noissa huultenrajauskynissä! :-) Munkin täytyis tehdä kunnon päivitys mun meikkikokoelmaan, mutta niihin tuntuu uppoovan niin helpolla isojakin summia, joten vähän hirvittää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, noi näyttää huulissa vielä kivemmalta ku tossa kädellä :-D Toi on kyllä totta, mut kannattaa tsekata toi essencen valikoima jos löytyis jotain hyviä tuotteita omaankin meikkipussiin! Ne hinnat tosiaan pyörii siinä 1-7€ välillä :-D

      Poista
  4. Nyt on kyllä pakko sanoa, että tuntuu kuin lukisin omaa tekstiä, tein just vähän aikaa sitten postauksen missä selitteleen ihan samoista jutuista! :D Ja toi essencen huultenrajauskynä on ostoslistalla, kiva kuulla että taas joku on todennu ne hyviksi. :)

    Muutenkin sun blogi on tosi kiva ja näkee että panostat kuviin ja teksteihin! :)

    http://mypartofworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah vähän hauska yhteensattuma, varsinkin toi L.A Girlin peitevoidejuttu alko naurattamaan, kun luin sen sunkin postauksesta! :-D Ja suosittelen ehdottomasti tota huultenrajauskynää, munki ois tarkotus hankkia niitä vielä muissa väreissä kun niin halvalla saa!

      Ja kiitos hirveesti, ihana kuulla positiivista palautetta♥

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.