SOCIAL MEDIA

3. elokuuta 2015

MAALAISMAISEMISSA

Pahoittelut pienestä hiljaiselosta, muuttohommat on pitäny mut koko viime viikon kiireisenä, joten millekään ylimääräselle ei oo jääny hirveesti aikaa. Nyt on kuitenkin viimeisetkin tavarat saatu roudattua uuteen kotiin ja mä voin alkaa pikkuhiljaa rauhassa laittelemaan sitä mun näköseksi. En millään malttais odottaa päästä näyttämään sitä teillekin, mutta kaikki aikanaan. Koti- ja sisustusjuttuja tuutte kyllä kuulemaan syksyn aikana enemmän kuin tarpeeksi.
Syksystä puheenollen, vaikka kesä näyttääkin vihdoin ja viimein tekevän tuloaan, mä oon lyönyt jarrut pohjaan kesävaatteiden suhteen. Ei sillä, että niitä olisi ees muutamaa enempää tullut osteltua, mutta nyt aion keskittää mun vaatehankinnat tulevaan syksyyn. Sain muutama päivä sitten House of Brandonilta ihanan pehmeän paketin, josta paljastui kuvissa esiintyvä valkoinen neule. Toi on tosi ihanaa materiaalia ja kirjotinkin jo jossain, että tunnen itteni lampaaks toi päällä, haha :-D Suora linkki tuotteeseen tässä, kannattaa käydä tsekkaamassa mitä kaikkia ihania uutuuksia heidän nettikauppaan on tullut :-) Mua ainakin houkuttais joku uus talvitakki, pari kollaripaitaa ja pari siistimpää paitaa syksyä varten!
pellolla1
pellolla5
pellolla2
pellolla3
pellolla4
pellolla6
shirt h&m jeans bikbok cardigan houseofbrandon*

*Saatu blogiyhteistyössä, postaus sisältää mainoslinkkejä.

6 kommenttia :

  1. Moikka! Laitoitko itse tuonne HouseofBrandoniin viestiä ja kysyit yhteistyötä vai miten ? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Juu alunperin laitoin ihan itse viestiä! :-)

      Poista
    2. Mihin osoitteeseen laitoit viestiä?:)) oon pistänyt sinne viime ke/to viestiä, muttei vieläkään oo tullu vastaust... spostia siis.

      Poista
    3. Laitoin sinne jo varmaan vuosi sitten ekan kerran s-postia eikä tullu vastausta, mutta liityin aikasemmin tänä vuonna adtractioniin ja siellä houseofbrandonin ohjelmaan niin sitten sieltä päästä vastattiin mulle! :-) Ja hei ois huomattavasti kivempi auttaa kun laittaisit nimellä viestiä, kun selkeesti kirjotat itekin blogia, ois kiva päästä tsekkailemaan! :-)

      Poista
  2. Voi että miten onkaan kivoja kuvia! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon♥ Vähän vaihtelua niille samoille asukuvausmaisemille :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.