SOCIAL MEDIA

7. elokuuta 2015

JUHA TAPIO

Lähdin eilen äitin mukaan tsekkaamaan Tykkimäellä esiintyvän Juha Tapion ja voi että miten iloinen oon siitä päätöksestä, että lähdin mukaan! Koko esitys oli niin aito ja lämmin ja mä vaan fiilistelin, lauleskelin biisien mukana ja elin just sitä hetkeä. Ihana ilta ja ihana Juha Tapio.
Loma lähenee loppuaan, joten mä aion ottaa näistä vikoista päivistä kaiken irti. Tulevana viikonloppuna on luvassa ainakin vähän juhlimista, keilaamista, hyvää ruokaa sekä kämpän laittoa, joten palaillaan taas! :-)
juhatapio11juhtapio8 JUHATAPIO9
juhatapio7
juhatapio4
JUHATAPIO3
juhatapio2
juhatapio1

6 kommenttia :

  1. voi että, juha tapion yksi tie onkin soinut koko päivän päässäni leirin takia. itsekin olen livenä nähnyt, maata näkyvissä festareilla tosin, ja uudelleen taas ensi marraskuussa samaisessa paikassa! aiva ihanaa, kivoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, Juha Tapio oli kyllä livenä niiiin hyvä, vaikka en mä mikään fani ookkaan! Kiitos!

      Poista
  2. kivoja kuvia oot saanu!! :-)

    VastaaPoista
  3. linkitä blogisi postaus?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.