SOCIAL MEDIA

21. elokuuta 2015

AUGUST VIA PHONE

blogi1
1. Puijon tornissa ihailemassa maisemia, kun oli vielä loma. Arvatkaa vaan pelottiko mua tuolla ylhäällä terveisin korkeanpaikankammoinen. 2. Herkkupastaa Bella Romassa samaisella Kuopion reissulla, tollasen ku sais nyt eteensä... 3. Daddy's Dinnerin sisustus on mun mielestä niin kiva, just tommosta amerikkaislaismeininkiä! 4. Haha, olin ihan fiiliksissä kun pääsin nukkumaan tuolla ylhäällä :-D
blogi2
1. Tykkimäellä oottelemassa Juha Tapion keikan alkua. 2. Ja vielä yksi kuva itse keikalta, oli niin älyttömän hyvä! 3. Oon ehtinyt käydä keräämässä mustikoitakin, pienenä oon kuulemma istunut monta tuntia metässä syöden noita herkkuja :-D 4. Rauhottumassa maalaismaisemissa.
blogi3
1. Reppurakkautta, oli muuten onnistunein ostos pitkään aikaan! 2. Uusia meikkejä, noi huultenrajauskynät on ihan mun lempparit tällä hetkellä! 3. ♥ 4. Behind the scenes -matskua tän viikon kuvausreissulta, tuutte varmasti näkemään ne valmiit otokset, kunhan saan ne käsiini!
blogi5
1. Omatekemiä hamppareita ystävän kanssa, näistäkin tuli ihan älyttömän hyviä! 2. Lappeenrannan satamassa. 3. Asua parin viikon takaa ja lempparivillatakki. 4. Ihana kaksikko♥
blogi4
1. Se tunne kun sain uuden kämpän avaimet käsiin oli jotain ihan mahtavaa. 2. Muuttohommien lomassa kävin hakemassa itelleni kauan haaveilemani vaaterekin, olin varmaan aikamoinen näky kun kannoin tota 3km kotiin :-D 3. Sneakpeekkia mun kodista. 4. Smoothiella!

2 kommenttia :

  1. mistä noita essencen tuotteita saa lähinnä kouvolaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lahen Kärkkäinen on mun tietääkseni lähin mistä noita saa :-) Kannattaa käydä tsekkailemassa!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.