SOCIAL MEDIA

22. heinäkuuta 2015

SADEPÄIVÄN KUULUMISET

Millonkohan mä oisin viimeksi kertonu teille ihan kunnolla kuulumisia, mitä mun elämässä on meneillään ja mitä on tapahtunut? Uskallan veikata, että siitä on aika kauan. Mulle kuuluu pääasiassa hyvää ja elämä rullaa eteenpäin. Pari kuukautta sitten oisin vastannut ihan eri tavalla, mutta nyt alkuvuoden vaikeudet tuntuu olevan takanapäin ja mä oon onnellinen. Syksy lähestyy ennen kuin kesä on ehtinyt kunnolla alkaakaan ja mä oon menossa taas kohti uusia tuulia, sillä arvatkaas mitä...
kuopio1
Tämä tyttö muuttaa! Tämä tuli mullekkin vähän yllätyksenä, sillä mun oli tarkoitus muuttaa vasta syksyn lopussa, mutta eipä tuo haittaa. Asiat on vielä vähän auki enkä ole aivan varma missä tuleva kämppäni sijaitsee, mutta Lahteen olisi tarkotus päätyä joko nyt (mieluummin näin, pitäkää peukkuja!) tai myöhemmin syksyllä, mutta ensi viikolla liikutellaan kuitenkin mun kamoja johonkin suuntaan. Oon tästä niin innoissani ja voin luvata, että tekin tuutte kuulemaan muuttohöpinöitä vielä kyllästymiseen asti :-D

Toi oli se isoin juttu mistä halusin tulla kertomaan, mutta mitäs muuta? Lähenevä syksy, koulun alku, työssäoppimiset ja opinnäytetyö on alkanut pikkuhiljaa stressaamaan mua ja ajatukset tulevaisuuteen liittyen on aikamoinen sekametelisoppa. Yläasteella olin varma, että haluan valokuvaajaksi, sillä mikään muu ei kiinnostanut mua, mutta nyt en enää tiedä. Valokuvaus on edelleen haaveissa, mutta samoin muodin parissa työskenteleminen, journalismi ja media-ala ylipäätään. No mieluummin näinpäin, että on vaihtoehtoja, ettei palata taas siihen yläastemeininkiin, kun en tiennyt yhtään mitä tehdä ja onneksi mulla tässä vielä aikaa miettiä.

Motivaatio urheilua kohtaan on laskussa kuin lehmän häntä, mutta koitan liikkua edes pari kertaa viikossa, haaveilen omasta kissasta, kävin Ikeassa ja musta tuntuu, että loman aikana täytyy ottaa sinne vielä uusintakierros ja blogikin on mielessä joka päivä, vaikkei se tänne asti meinaa välittyäkään. Luvassa on ainakin sisustuspostausta, meikkijuttuja, ostostenesittelyä ja voisin tehdä vaikka ebaystakin postausta, koska oon taas innostunut tilailemaan sieltä juttuja, miltäs nämä kuulostaa? Kuten jo sanoin elämä rullaa kivasti eteenpäin, vaikka jotkut asiat voisikin olla paremmin ja mä oon aika onnellinen :-)
kuopio2
croptop ginatricot bomberjacket stradivarius jeans bikbok shoes h&m

2 kommenttia :

  1. Oo muutatteko eliaksen kanssa yhteen? ♥ kerro sun alkuvuoden murheista ja etenkin siitä kuinka niistä selvisit! (Jos aihe ei liian arka) joku syvempi tunteisiin porautuva postaus ois kiinnostava tai just siis että miten hyvät ja pahat asiat kokee ja käsittelee :-D sano jos ehdottelen ihan tyhmiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana, mut ei nyt ainakaan vielä, ihan yksin muutan tällä kertaa :-D

      Ja maaliskuulta löytyy yks postaus missä kerron vähän mun fiiliksiä niin sieltä voit ainakin käydä lukemassa, mut toinenkin tollanen vähän syvällisempi postaus ois varmaan ihan paikallaan! Voisin alkaa toteuttamaan ainakin tota, että mikä autto mua kun mieli oli maassa :-) Kaikkea en kuitenkaan halua avata, vaikka ei mulla varsinaisesti mitään suurta hätää oo ollutkaan. Ja kiitos kommentista, ihana kuulla välillä tämmösiä vähän erilaisempiakin ideoita! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.