SOCIAL MEDIA

28. heinäkuuta 2015

REPPURAKKAUTTA

Tästä postauksesta on tulossa aikamoinen ylistysvirsi, sillä mä oon tehnyt yhden kivoimmista hankinnoista pitkään aikaan. Kuten jossain postauksessa taisinkin jo mainita, oon koukuttunut Ebayn maailman ja eilen kävin postista hakemassa ensimmäisen paketin, josta paljastui kuvissa näkyvä nahkareppu. Ja kyseinen reppu oli niin nappiostos kun olla ja voi. Mun on pitänyt hankkia tollanen jo viime vuodesta asti, mutta huonojen Ebay kokemusten perusteella en oo enää uskaltanut sieltä tilata ja kaupassa tollasesta sais maksaa varmaan lähemmäs 50 euroa. Kyllähän tosta tietenkin huomaa, että jotain kiinakamaa se on, mutta toivottavasti ei nyt ihan heti menis rikki. Tällä hetkellä mä ainakin oon tyytyväinen, että vihdoin mulla on mun kauan haluama reppu nahkaisena ja kultasilla yksityiskohdilla varustettuna. Seuraavaks vois tilata samanlaisen kankaisena jollain kivalla kuosilla haha :-D Mitä te tykkäätte, onks tälläset backpakit hot vai not?
reppu1
reppu3
reppu2
Ps. Tällä hetkellä mun elämä on pakattuna pahvilaatikoihin, sillä huomenna on muuttopäivä! Ette voi kuvitellakaan kuinka innoissani oon, kauhee hinku päästä jo sisustamaan kotia!

2 kommenttia :

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.