SOCIAL MEDIA

1. heinäkuuta 2015

ONE DIRECTION @HELSINKI

Tän postauksen kirjoittaminen on tuottanut suuria vaikeuksia, sillä en löydä fiksuja sanoja kuvailemaan mun fiiliksiä viikonloppuisesta One Directionin keikasta. Sen mä ainakin tiedän, että lauantai lukeutui taas 'yksi elämäni parhaimmista päivistä' kategoriaan.
blogi2
Joskus kannattaa herätä jo aamuyöllä ja lähteä kohti unelmiaan. Silloin ne aikaisetkaan herätykset ei tunnu pahoilta, kun tietää, että luvassa on ikimuistoinen päivä ja varsinkin niiden kahden lentokentällä vietetyn yön jälkeen mikä tahansa on luksusta. Joskus kannattaa olla jo puoli kuudelta matkalla kohti bussiasemaa, hypätä bussiin ja olla taas askeleen lähempänä unelmaansa. Joskus kannattaa myös seurata muita, kun itse tuntuu olevan hukassa ja luottaa siihen, että ollaan menossa oikeaan suuntaan. 
blogi4
Se tunne kun kello oli puoli yhdeksän ja päästiin Olympiastadionille ja nähtiin se jäätävä ihmismassa sen edessä sai mut viimeistään tajuamaan, että me ollaan oikeesti täällä, taas yhden askeleen lähempänä. Ja se tunne kun ihmisiä alettiin päästää jonotusalueelle, tunsin olevani ennemminkin eläintarhassa kuin menossa keikalle. Tossa vaiheessa olin ehkä jopa vähän peloissani, tuunko selviimään permannolla hengissä.
blogi3
Itse jonotus meni nopeasti, johtuen ehkä siitä, että koko ajan oli jotain pientä härdelliä. Ei ehditty asettumaan kunnolla yhteen paikkaan, kun koko ajan piti olla jonottamassa milloin lippujen rekisteröintiin, milloin vessaan, milloin piti tiivistää jonoa ja milloin seistiin järkyttävässä raesateessa kengät ja sukat vedessä uiden. No kokemus tuokin ja positiivista on se, että en tullut ton jäljiltä kipeeksi!
blogi1
Mulla on muuten ainakin omasta mielestäni tosi hassu tapa reagoida keikkapäiviin tai kun, mä en oikeestaan osaa reagoida mitenkään. Nukun edellisenä yönä hyvin, matkalla keikalle, jonottaessa ja jopa vielä permannolla olin ihan suht rauhassa. Tottakai olin myös samalla innoissani, mutta se oli ennemminkin sellaista sisäistä innostusta kuin huonosti nukuttuja yöunia tai hyppimistä paikallaan jonottaessa. Myöskään itse keikalla mä en itkenyt kuin Niagaran putous kuten suurin osa porukasta, vaan vasta seuraavana päivänä junassa, kun katoin keikkavideoita kännykästä. Sama juttu oli myös Göteborgissa sekä Tukholmassa viime vuonna.
blogi5
Kun portit aukes, päästiin stadionille ja näin taas sen lavan, se oli ihan uskomaton fiilis ja mulla oli hymy korvissa. Käveltiin suoraan tokaan riviin catwalkin varrelle, just siihen paikkaan mihin oltiin haluttukin. Mua meinaa alkaa itkettää nyt tätä kirjoittaessa, mutta siinä me vaan oltiin, Istuttiin maassa, juteltiin tuntemattomille ja ihmeteltiin sitä kuinka läheltä me oikeesti tullaan pojat näkemään. Joskus kannattaa luopua eturivin haaveista, sillä tokarivi on perjaatteessa ihan sama asia ja aina, aina kannattaa uskoa unelmiinsa, sillä ne on tehty toteutettaviksi.
blogi9
Kun pojat tuli lavalla, se fiilis mikä mut valtas oli niin niin mahtava, ettei sitä voi tarpeeksi kuvailla. Kyllä te tiiätte, jos ootte kokenu ite samanlaisen tilanteen. Mä huusin, tanssin, lauloin, kiljuin ja hypin koko keikan ajan ja nautin täysin siemauksin joka hetkestä. Keikalla suunnitellut kukkameri ja muut yllätykset onnnistui hyvin, poikien hassuttelulle sai nauraa ja vietin kolmatta kertaa elämäni parhaita paria tuntia. En vieläkään ymmärrä, että parhaimmillani olin vain parin metrin päässä heistä, niin uskomatonta. Keikan jälkeen tirautin parit onnen kyyneleet ja samaan aikaan mulla oli maailman onnellisin, mutta tosi tyhjä olo, sillä nyt se yli puolen vuoden odotus oli ohi.
blogi7
Tiedän, että joidenkin mielestä tää on ihan hömppää eikä yks bändi voi oikeesti merkitä näin paljon, mutta ihmisillä on erilaisia unelmia ja asioita, jotka tekee heidät onnelliseksi ja mun kohdalla se tämä. Jokaisella on varmasti unelmia, suuria tai pieniä ja yksi mun suurimmista unelmista toteutui viime viikolla kahdesti ja oon siitä ikuisesti kiitollinen. Jotkut unelmat pysyy niiden toteutumisen jälkeenkin, oon nähnyt pojat nyt yhteensä kolme kertaa ja edelleen haaveilen heidän näkemisestään uudestaan. Viime viikko oli kokonaisuudessaan yksi elämäni parhaista ja oon nyt monta kokemusta rikkaampi. Vetää vieläkin aika sanattomaksi.
blogi8
Oon myös lukenut ja kuullut paljon huonoa palautetta keikan järjestelyistä, mutta ainakin mun kohdalla keikkakokemus oli kokonaisuudessaan pelkästään positiivinen. Jonossa oli alkuhälinän jälkeen ihanan rauhallista, permannolla ei ollut sen kummempaa tönimistä, meillä oli hyvät paikat ja kivoja ihmisiä ympärillä. Olisi ihana kuulla teidänkin keikkakokemuksista, jos joku kyseisellä keikalla sattui olemaan, laittakaahan alas kommenttia! :-)
blogi6
Jos kiinnostaa nähdä pari mun kuvaamaa videopätkää keikoilta, ne löytää instagramista nimimerkillä @iinkaeveliina ja jos postaus poikien keikasta Ruotsissa on mennyt ohi, sen voi käydä tsekkaamassa täältä!
blogi10

4 kommenttia :

  1. Ihan mahtava keikka oli,mä olin kans seuraavana päivänä ihan sekasin :D❤
    ~Taika
    Ps.Sait uuden lukijan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin oli, vaikee kuvitella et siitä on nyt viikko!! :-(
      Ja tervetuloa seurailemaan! :-)

      Poista
  2. Voi apua, kuvista päätellen pääsit tosi lähelle poikia!! Onnittelut siitä jos näin oli :3 Meilläkin oli tosi mahtava kokemus, kaamea ikävä vaan jäi! (http://anovellife7.blogspot.fi/2015/07/on-road-again.html) Pakko kyllä myöntää, tuntui tosiaan, että permannoilla oli paaaaljon enemmän porukkaa kuin Tukholmassa WWA-kiertueella, ja pelkäsin jo jossain vaiheessa hukkuvan sinne haha :D.. En tiiä sitten oliko sinne sullottu niitä perutunkin keikan permantolaisia.

    Ja muuten, sulla on aivan ihan blogi ja oot tosi kaunis! Etsiskelin oikeastaan vain blogien syövereistä keikkapostauksia, mutta nyt melkein hypin riemusta täällä kun löysinkin uuden kivan blogin jota lukea! Stalkkailen taas lisää kun tulee uusia postauksia :---)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo me päästiin tokaan riviin eli tosi lähelle!! Ja ihan varmasti oli laitettu ne sunnuntainkin keikkalaiset sinne, oli sen verran porukkaa nimittäin! Täytyyki käydä tsekkailemassa toi sunkin postaus :-)

      Kiitos kehuista, ihana kuulla, et tykkäät! Seuraavaks postausta on luvassa ens viikon alussa, joten kannattaa pysyä kuulolla :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.