SOCIAL MEDIA

18. heinäkuuta 2015

JULY VIA PHONE

heinäkuu1
1.Vielä yks fiilistelykuva Ruissista, pääsin näkemään vihdoin myös Kasmirin livenä ja se mies oli kyllä yhtä huikee kuin olin kuullukki!
2. Iloinen festarityty.
3. Toisen ja viimeisen festaripäivän jälkeen fiilisteltiin kulunutta viikonloppua parvekkeella kylmää juomaa ja metrilakuja nauttien.
4. Time to relax, hyvä kirja ja jätskiä terassilla.
heinäkuu3
1. Yks päivä sateen jälkeen innostuin kuvailemaan vesipisaroita ja vaikka mulla oli käytössä pelkästään puhelin näistä tuli tosi tarkkoja.
2. Lupiineja, lupiineja.
3. Long time no see, viime postauksen asukuvat on otettu juurikin tän tytyn kanssa. Täytyis tehä pian taas uus kuvauskeikka vai mitä?
4. Vohveleilla viikko sitten, oli mun makuun ihan liian makeaa vaikka näyttikin hyvältä!
heinäkuu4
1. Sateenkaari bongattu.
2. Selfietä. ihan vaan sen kunniaks, että mun päältä löytyy muutakin kuin yöpuku ja sotkunuttura.
3. Söpöt vuohikaverukset.
4. Heinola näytti ihan kivalta lintuperspektiivistä katottuna, kohta ollaankin toivottavasti ihan toisissa maisemissa ;-)
heinäkuu2
1. Burgereilla Daddy's Dinerissa, oli muuten yks parhaista burgereista mitä oon mun elämän aikana syönyt.
2. Viime keskiviikkona vaihdettiin hetkeksi taas maisemaa ja käytiin tsekkailemassa millainen meno Lappeenrannassa oli.
3. Samalla reissulla syötiin myös kesän ekat pallojätskit.
4. Mulla on tänään samat fiilikset kuin tällä kaverilla, taidan käpertyä taas peiton alle ja laittaa sarjan Gleetä pyörimään. 

2 kommenttia :

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.