SOCIAL MEDIA

31. heinäkuuta 2015

HEINÄKUUN SUOSIKIT

Pitkästä aikaa taas suosikkipostauksen parissa. Tässä kuussa näitä onkin kertynyt aika kiva määrä, joten eiköhän mennä suoraan asiaan ja katotaan mistä jutuista mä oon heinäkuussa tykännyt!
suosikit5
Kesäloman aikana mulla on ollut aikaa palata kirjojen pariin ja viimeisin minkä luin oli John Greenin Kaikki viimeiset sanat ja kyseinen kirja oli just niin hyvä kun oletinkin. Seuraavaksi haluisin lukea ja mennä kattomaan elokuviin Paper Townsin.
suosikit3
Mun on pitkään pitänyt hankkia hiusöljy tän mun paksun leijonanharjan taltuttamiseksi ja vihdoinkin sain hankittua sen ja vielä hyvän alennuksen kera. Tämä tekee mun hiuksista ihanan silkkisen tuntuset, mutta ei kuitenkaan vie sitä paksuutta pois (vihaan sitä, kun kampaajan jälkeen mun hiukset tuntuu tosi ohuilta). Nappiostos siis!
suosikit6
Yhden mun ystävän tartuttamana oon syönyt välipalaksi kreikkalaista jogurttia ja marjoja ehkä jopa liiankin paljon, mutku se on vaan niin hyvää.
suosikki1
Heinäkuun musiikkisuosikki on Shawn Mendesin levy nimeltä Handwritten. En ollut aikasemmin kuullut kyseisestä artistista ja herranjestas miten 16-vuotias voi laulaa niin hyvin. Käykää ihmeessä kuuntelemassa jos vähän tämmönen Ed Sheeranin tyylinen musiikki nappaa.
ruisrock6
Suosikkeihin pääsee ehdottomasti myös kuun alussa järjestetty Ruisrock ja vaikka alussa ajattelin, etten mä ole ollenkaan festari-ihminen, se oli niin mahtava kokemus, että ens vuonna on pakko päästä uudestaan!
suosikit2
Taannoiselta Kuopion reissulta nappasin mukaan kasan Essencen meikkejä, joista tulee juttuja myöhemmin, mutta mun oli pakko ottaa tää korallinen kynsilakka mukaan tähän. Tää pysy kynsissä nätin näkösenä viikon ja yks kerros lakkaa riitti hyvin, pointsit siis siitä!
suosikit4
Ostin oikeestaan heräteostoksena myös itelleni tälläsen paljon somessa hehkutetun aikuistenvärityskirjan ja oon ihan koukuttunut tähän. Ihanaa aivot narikkaan tekemistä, jossa pääsee kuitenkin käyttämään omaa luovuuttaan.

4 kommenttia :

  1. Luin kyseisen Greenin kirjan juuri kesän alussa loppuun ja minäkin tykkäsin siitä paljon!:) Paper Towns leffa tuli nähtyä noin viikko sitten ja kehotan kyllä katsomaan sen :)

    http://nightfaall.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kirja oli kyllä tosi hyvä, veikkaan vähän että loputkin Greenin kirjat on mun mieleen :-D Ja joo se on ehdottomasti päästävä kattomaan, jos en leffaan ennätä niin jossain vaiheessa pakko ostaa tai vuokrata se jostain!

      Poista
  2. Moikka! Mun blogissa ois sulle haaste :-)

    http://meri-mmm.blogspot.fi/2015/08/liebster-awards-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haasteesta, katotaan jos jossain vaiheessa innostuisin tekemään! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.